1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Haberler

WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor

Nafizcan Önder
17 Haziran 2025
1 dk okuma

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma uygulamalarından WhatsApp, sosyal medya kimliğini güçlendirecek yeni adımlar atıyor. Uygulamanın “Güncellemeler” sekmesine gelen 3 yeni özellikle birlikte, kullanıcı deneyimi kadar platformun gelir modelleri de yeniden şekilleniyor.

WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor

Halihazırda Kanallar ve Durum paylaşımlarının yer aldığı ve günde 1.5 milyar kullanıcı tarafından ziyaret edilen “Güncellemeler” sekmesi, artık daha etkileşimli ve ticari bir alan haline geliyor. Yeni güncellemeyle birlikte bu alana şu üç özellik entegre ediliyor:

Kanal Abonelikleri: İçerik üreticilere doğrudan destek

Artık kullanıcılar, takip ettikleri kanallara aylık ücret karşılığında abone olabilecek. Bu sayede özel içeriklere erişim sağlanırken içerik üreticileri de doğrudan gelir elde edebilecek.

Önerilen Kanallar: Keşfetmeye açık yeni alanlar

Yeni algoritmayla birlikte kullanıcıların ilgi alanlarına uygun önerilen kanallar öne çıkarılacak. Bu sayede kullanıcılar yeni içeriklere ulaşırken, kanal yöneticileri de görünürlüklerini artırma fırsatı yakalayacak.

Durum’da Reklamlar: İşletmelerle anlık etkileşim

Küçük işletmeler için önemli bir mecra haline gelen WhatsApp, Durum özelliğini reklam alanına dönüştürüyor. Kullanıcılar, işletmelerin tanıtımlarını Durum sekmesinde görebilecek ve doğrudan bu işletmelerle iletişime geçebilecek.

Özel sohbetler bu değişikliklerden etkilenmeyecek

Meta, yaptığı açıklamada bu yeniliklerin yalnızca “Güncellemeler” sekmesiyle sınırlı olduğunu ve birebir ya da grup sohbetlerini etkilemeyeceğini özellikle vurguladı.

Kaynak: Webtekno

featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

James Dyson, Berlin’de Dyson'ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
Haberler
James Dyson, Berlin’de Dyson’ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
İrem Alimoğlu
5 Eylül 2025
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Türkiye’nin kahve haritası: "Türk kahvesi" zirvede
Haberler
Türkiye’nin kahve haritası: “Türk kahvesi” zirvede
İrem Alimoğlu
1 Ekim 2025
Kiğılı logosunu yeniledi
Haberler
Kiğılı logosunu yeniledi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.