24 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Haberler

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Nafizcan Önder
14 Ocak 2025
2 dk okuma

Perakende devi Walmart, 17 yılık bir aradan sonra logusunda köklü bir yeniliğe gitti. Şirketin yeni logosu, modern teknoloji ve müşteri odaklılığı temsil ederken, köklerine olan bağlılığı da vurguluyor. Özellikle kurucu Sam Walton’ın ikonik kamyon şapkasından ilham alınan tasarım, hem nostalji hem de yenilik özelliklerini bir araya getiriyor.

Yeni logoda, daha koyu bir mavi arka plan kullanılırken, ikonik sarı “kıvılcım” sembolü daha geniş çizgilerle modernize edildi. Ayrıca, şirketin kimliğini daha belirgin bir şekilde ortaya koymak için kalınlaştırılmış, özel yapım bir yazı tipi tercih edildi.

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Walmart’ın ABD Pazarlama Müdürü William White “Bu yenilik, sadece bir logo değişikliği değil; Walmart’ın teknoloji odaklı, müşteri merkezli bir varış noktası olarak dönüşümünün bir sembolü” diyor.

White açıklamalarında “Walmart, müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu ve istediği tüm ürünleri, markaları ve hizmetleri sağlayan ilham verici, dijital bir perakendeci olmayı hedefliyor. Kurucumuz Sam Walton’ın mirasına dayanan bu güncelleme, gelişen yeteneklerimizi, bugünün ve yarının müşterilerine hizmet etme konusundaki uzun süreli bağlılığımızı gösteriyor. Bizim Walmart’ımız her zaman onların Walmart’ı olacak ve markamız her zaman onlarla birlikte nasıl yenilik yaptığımızın ve değiştiğimizin bir kanıtı olacak” ifadelerini kullanıyor.

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Logo değişikliği, Walmart’ın tarihine saygı duruşu niteliği taşırken, modern alışverişçinin beklentilerini karşılayacak bir yapıda tasarlandı. Yeni tasarım Ocak 2025 itibarıyla, şirketin fiziksel mağazalarından çevrimiçi platformlarına kadar tüm varlıklarında yer almaya başladı.

“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için başvurular başladı!

featured Walmart
1 Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
2 Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
3 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
4 Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Haberler
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla "işini iyilik için kullanan" şirketler arasına katıldı
Haberler
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla “işini iyilik için kullanan” şirketler arasına katıldı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
1 hafta önce
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi...
Atamalar
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi…
Marketing Türkiye
22 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.