23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi’ne üç ödül!

Marketing Türkiye
7 Temmuz 2012
1 dk okuma
Vodafone Türkiye bir kez daha önemli bir uluslararası yarışmadan ödülle döndü. Çağrı Merkezi sektörünün dünyadaki en prestijli yarışmalarından biri olarak kabul edilen ContactCenterWorld – 2012 Top Ranking Performers yarışmasında Vodafone Türkiye’nin müşteri hizmetlerinin kalitesi bir kez daha test edildi ve onaylandı. Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Londra’da bir altın, iki gümüş madalya kazandı. Aralarında Almanya, İngiltere, Rusya, Güney Afrika gibi 20’den fazla ülkeden gelen büyük kuruluşların yer aldığı katılımcılar ContactCenterWorld’ün prestijli ödülleri için kıyasıya mücadele ettiler. Uluslararası organizasyonda Vodafone Türkiye, En İyi Büyük Ölçekli Contact Center dalında altın madalya kazandı. Ayrıca Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri Bölüm Başkanı Hakan Çelik ile En İyi Call Center Lideri ve ses tanıma teknolojisi ile Eni İyi Self Servis Teknoloji dallarında birer gümüş madalyanın sahibi oldu.
 
Sonuçlar ardından bir açıklama yapan Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Satıştan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ şunları söyledi: “Vodafone Türkiye müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi yakaladı. Büyüme stratejimizin en önemli unsurlarından birini müşteri hizmetlerimizin kalitesi oluşturuyor. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyor ve memnuniyetlerini artırıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve Çağrı Merkezi çözümlerimizin kalitesinin tüm dünya tarafından kabul görüyor olması bizi mutlu kılıyor. Çağrı Merkezi sektörü için böylesine önemli bir uluslararası platformda üç ödül birden almış olmamız mutluluğumuzu katlıyor. Bu ödüller bizi daha çok çalışmak yönünde teşvik ediyor. Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyetini artırarak büyümeye devam edecek.”

 

1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

CMO'lar ne söyler CFO'lar ne anlar?
Haberler
CMO’lar ne söyler CFO’lar ne anlar?
Nafizcan Önder
6 Nisan 2025
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Yapay zeka sokakta!
Haberler
Yapay zeka sokakta!
Nafizcan Önder
17 Nisan 2025
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Haberler
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Sena Tufan
14 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.