12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone Football Cup devam ediyor

Marketing Türkiye
11 Ocak 2013
1 dk okuma

Vodafone Türkiye’nin desteğiyle hayata geçirilen Vodafone Football Cup’ın şehir elemeleri devam ediyor. Bu yıl 10 şehre yayılan Vodafone Football Cup, “Şehrin İçin Oyna” sloganıyla İstanbul, İzmir, Bursa, Ankara, Adana, Gaziantep, Urfa, Elazığ, Antalya ve Trabzon’da futbolseverleri bir araya getiriyor. 1355 takımda 11 bine yakın futbolcunun katıldığı turnuvada şehir birincisi olan takımlar, Türkiye finallerinde mücadele edecek.

3 bin 250 litre su, 2 bin 514 gol!

Vodafone Football Cup’ın 10 ilde devam eden elemeleri 5 Ocak günü Adana’da Pascal Nouma’nın yaptığı başlama vuruşu ile start aldı. Elemeler kapsamında 5-6 Ocak haftasonu 838 maç yapıldı ve Elazığ, Antalya ve Trabzon’un il birincileri belli oldu. Pala 23 Elazığ şampiyonu olurken, Ford Bilaller Antalya’da, Yenilmezler Trabzon’da il şampiyonluğunu kazandı.

Maçlarda 11 bineyakın forma dağıtıldı, 3 bin 250 litre su tüketildi ve 2 bin 514 adet gol atıldı. Organizasyonda 90 organizasyon elemanı, 66 hakem, 21 sağlık görevlisi 32 güvenlik görevlisi çalıştı. Turnuva katılımcıları arasında “Haydar ve Dümenleri”, “Adını Senkoyspor”, “2+1 Sobalı” gibi birbirinden ilginç isimli takımlar da dikkat çekti.

Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak ülkemizde pek çok sporseverin ortak ilgi alanı olan futbolu, en önemli spor yatırımlarımızdan biri olarak görüyoruz. Vodafone Football Cup ile ‘Herkes İçin Futbol’ anlayışıyla futbol meraklısı abonelerimizin amatör heveslerini, profesyonel atmosferde yaşamalarını sağlıyoruz. Bu yıl 10 ilde yaygınlaştırdığımız Vodafone Football Cup’ın elemelerini geçtiğimiz haftasonu başlattık. 838 maçta 6 bin 700 sporsever centilmence mücadele etti ve Elazığ, Antalya ve Trabzon’un il şampiyonları belli oldu. Diğer illerimizdeki elemeler 20 Ocak’a kadar devam edecek. Takımlar, şehirlerinin birincisi olup Türkiye finaline katılmak için mücadelelerini sürdürecekler. Bu yıl büyük coşku ile başladığımız turnuvamızı, önümüzdeki yıl ülkemizin diğer illerinde de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz.”

1 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
2 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
3 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
4 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
5 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Güncel Haberler
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
Bundle Games: Türkiye'nin bulmaca oyunu platformu
Haberler
Bundle Games: Türkiye’nin bulmaca oyunu platformu
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Haberler
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Sena Tufan
2 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.