Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri’ne yeni Genel Müdür
Vodafone Türkiye bünyesinde yeni bir atama gerçekleştirildi. Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürlüğü görevine Rasim Karas getirildi. Karas’ın sorumluluğunda başta Vodafone Çağrı Merkezi olmak üzere kalite ve verimlilik gibi alanların odak noktası olan müşteri operasyonu çözümleri olacak. Vodafone’un İstanbul, Ankara, Samsun, Elazığ, Konya, İzmir, Şanlıurfa ve Afyonkarahisar’da bulunan çağrı merkezlerinde halen 5.000’i aşkın çalışan bulunuyor. Vodafone Türkiye bünyesine Temmuz 2011’de Tedarik Zinciri Direktörü olarak katılan Karas, şirkette KKTC Telsim Genel Müdürlüğü ile Online, Alternatif Satış ve Servisler Direktörlüğü görevlerinde de bulundu.
Rasim Karas Hakkında
İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunu olan Karas, Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde (ODTÜ) İşletme (MBA) ve Endüstri Mühendisliği alanlarındaki eğitimin ardından kariyerine 1993 yılında Frito-Lay Gıda AŞ’de başladı. Aralık 2000’de Danonesa Tikveşli AŞ’de Satın Alma Müdürü olarak göreve başlayan Karas, Danone Tikveşli Gıda ve İçecek AŞ’nin Tedarik Zincirinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı ve İcra Kurulu Üyeliği görevlerinde bulundu.