19 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Visa ikonik logosunu değiştiriyor
Haberler

Visa ikonik logosunu değiştiriyor

Berçem Sultan Kaya
8 Eylül 2021
3 dk okuma

Yeni bir marka dönüşüm süreci başlatan Visa, ikonik logosunun yenilenmiş halini ve kapsamlı bir marka dönüşümünü içeren “Visa’yla Tanış” kampanyasını Türkiye’de ve tüm dünyada duyurdu.

Önümüzdeki dönemde devam edecek olan dönüşümün ilk fazı niteliğindeki bu kampanya, Visa’nın geniş ağının sunduğu imkanları ve küresel ekonomide kapsayıcılığı mümkün kılma taahhüdünü vurguluyor. 60 yılı aşkın bir süre önce Visa’nın kurulduğu zamanlarda, dünya üzerinde çok az kişi nakit para ve çeklerin ötesinde bir dünya hayal edebiliyordu. Visa’nın dijital olarak daha güvenli, güvenilir ve kullanışlı bir para birimi sunmaya yönelik kuruluş vizyonu o dönemde basit bir soruyla başladı: “Ya para tamamen elektronik hale gelirse?”

Visa Türkiye Genel Müdürü Merve Tezel kampanyanın çıkış noktasına ilişkin olarak yaptığı açıklamada şunları kaydetti; “Herkes Visa’nın ne olduğunu bildiğini düşünür. Tüketiciler ve iş yerleri bu dört harfin gücüne güvenirler; cüzdanlarını açtıklarında, ödeme yaptıklarında, bir dükkana girdiklerinde ya da online alışverişte onunla karşılaşırlar. Halbuki birçoğumuz markanın arkasında global ölçekte sayısız insan, iş ortakları ve ürünlerden oluşan dinamik bir ağın bulunduğunun farkında değiliz. Bu nedenle, Visa olarak bu marka dönüşümüyle, salt bir kart şirketi olmanın çok ötesinde, küresel ölçekte ticareti mümkün kılan ve geliştiren güvenilir bir ağ olduğumuzu herkese anlatabilmeyi amaçlıyoruz.”

Visa Güneydoğu Avrupa Pazarlama Başkanı Birim Gönülşen, “Visa markası hepimizin hayatında yer eden ikonik bir marka. Sahip olduğu geniş ağla insanları birbirine bağlayan, hayatımızı kolaylaştıran, hayalini kurduğumuz olasılıklar hakkında tüm dünyanın kapılarını açarak ilham veren, her an her yerde yanımızda olan bir şirket. Bu yenilenme kampanyasıyla, ‘Visa’yla Tanış’ diyerek markanın sunduğu tüm değerleri anımsatmak istiyoruz. Dünyanın önde gelen yaratıcı yeteneklerinin hazırladığı ve Türkiye’de de yayına giren filmimiz Visa’nın bu yönünü başarıyla yansıtıyor. Marka dönüşümümüz zamana yayılarak devam edecek,” dedi.

Dünyanın dört bir yanından renkli ve yerel görüntülerle kampanya filmi

visa

“Visa’yla Tanış” kampanya filmi Visa’nın iş ağının gücünü gözler önüne seriyor. Visa’nın küresel kreatif ajansı Wieden+Kennedy tarafından tasarlanan yeni kampanyada; Malik Hassan Sayeed’in yönettiği bir kısa film yer alıyor. Bu tanıtım filmini tamamlayan bir dizi daha kısa dijital film ve fotoğraf, dünyanın dört bir yanında, farklı coğrafyalarda yaşayan gerçek insanlara erişim sağlamak ve ticareti ileriye taşımak adına çalışan Visa ağının genişliğini gözler önüne seriyor. Sayeed de dahil olmak üzere birçok yaratıcı yeteneğin yer aldığı marka hikayesinde fotoğrafçı Camilla Falquez; Arjantinli yönetmen ekibi Pantera & Co. – Brian Kazez, Pato Martinez ve Francisco Canton birlikte çalıştı.

Kampanyanın ana temaları ödeme alma konusunda esneklik, yerel iş yerlerinin global satıcılarla bağlanması, kripto paranın satın alma alanını genişletecek bir gelecek üzerinde çalışılması ve hobi veya ek iş olarak görülen alanların küresel markalara dönüşmesine yardımcı olunması şeklinde beliriyor.

Visa ikonik logosunu değiştiriyor

Yeni logo dinamik görsel marka kimliğini ifade ediyor

Yeni Visa marka kimliği “değişimi” simgeliyor. Visa uzun zamandır güven, güvenlik, kabul ve kapsayıcılık kavramlarını temsil ediyor. Bu temel değerler, herkesin küresel ekonomiye katılması için erişim sağlama hedefine ek olarak, önde gelen küresel marka tasarım firması Mucho ile ortaklaşa inşa edilen modernize edilmiş, dinamik bir görsel marka kimliği ile ifade edilmekte. “Visa’yla Tanış” kampanyası, dijital etki için yenilenmiş renkler, optimum dijital deneyimler için oluşturulmuş özel bir yazı tipi ve şirketin varoluş amacını ifade etmek adına tasarlanmış güncellenmiş bir logoyu da kapsıyor.

featured meet visa visa
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Güncel Haberler
Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Haberler
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Haberler
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Rekabet Kurulu'ndan Spotify'a soruşturma: Gerekçe "ayrımcılık" ve "yıkıcı fiyatlandırma"
Haberler
Rekabet Kurulu’ndan Spotify’a soruşturma: Gerekçe “ayrımcılık” ve “yıkıcı fiyatlandırma”
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Haberler
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.