20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Visa ikonik logosunu değiştiriyor
Haberler

Visa ikonik logosunu değiştiriyor

Berçem Sultan Kaya
8 Eylül 2021
3 dk okuma

Yeni bir marka dönüşüm süreci başlatan Visa, ikonik logosunun yenilenmiş halini ve kapsamlı bir marka dönüşümünü içeren “Visa’yla Tanış” kampanyasını Türkiye’de ve tüm dünyada duyurdu.

Önümüzdeki dönemde devam edecek olan dönüşümün ilk fazı niteliğindeki bu kampanya, Visa’nın geniş ağının sunduğu imkanları ve küresel ekonomide kapsayıcılığı mümkün kılma taahhüdünü vurguluyor. 60 yılı aşkın bir süre önce Visa’nın kurulduğu zamanlarda, dünya üzerinde çok az kişi nakit para ve çeklerin ötesinde bir dünya hayal edebiliyordu. Visa’nın dijital olarak daha güvenli, güvenilir ve kullanışlı bir para birimi sunmaya yönelik kuruluş vizyonu o dönemde basit bir soruyla başladı: “Ya para tamamen elektronik hale gelirse?”

Visa Türkiye Genel Müdürü Merve Tezel kampanyanın çıkış noktasına ilişkin olarak yaptığı açıklamada şunları kaydetti; “Herkes Visa’nın ne olduğunu bildiğini düşünür. Tüketiciler ve iş yerleri bu dört harfin gücüne güvenirler; cüzdanlarını açtıklarında, ödeme yaptıklarında, bir dükkana girdiklerinde ya da online alışverişte onunla karşılaşırlar. Halbuki birçoğumuz markanın arkasında global ölçekte sayısız insan, iş ortakları ve ürünlerden oluşan dinamik bir ağın bulunduğunun farkında değiliz. Bu nedenle, Visa olarak bu marka dönüşümüyle, salt bir kart şirketi olmanın çok ötesinde, küresel ölçekte ticareti mümkün kılan ve geliştiren güvenilir bir ağ olduğumuzu herkese anlatabilmeyi amaçlıyoruz.”

Visa Güneydoğu Avrupa Pazarlama Başkanı Birim Gönülşen, “Visa markası hepimizin hayatında yer eden ikonik bir marka. Sahip olduğu geniş ağla insanları birbirine bağlayan, hayatımızı kolaylaştıran, hayalini kurduğumuz olasılıklar hakkında tüm dünyanın kapılarını açarak ilham veren, her an her yerde yanımızda olan bir şirket. Bu yenilenme kampanyasıyla, ‘Visa’yla Tanış’ diyerek markanın sunduğu tüm değerleri anımsatmak istiyoruz. Dünyanın önde gelen yaratıcı yeteneklerinin hazırladığı ve Türkiye’de de yayına giren filmimiz Visa’nın bu yönünü başarıyla yansıtıyor. Marka dönüşümümüz zamana yayılarak devam edecek,” dedi.

Dünyanın dört bir yanından renkli ve yerel görüntülerle kampanya filmi

visa

“Visa’yla Tanış” kampanya filmi Visa’nın iş ağının gücünü gözler önüne seriyor. Visa’nın küresel kreatif ajansı Wieden+Kennedy tarafından tasarlanan yeni kampanyada; Malik Hassan Sayeed’in yönettiği bir kısa film yer alıyor. Bu tanıtım filmini tamamlayan bir dizi daha kısa dijital film ve fotoğraf, dünyanın dört bir yanında, farklı coğrafyalarda yaşayan gerçek insanlara erişim sağlamak ve ticareti ileriye taşımak adına çalışan Visa ağının genişliğini gözler önüne seriyor. Sayeed de dahil olmak üzere birçok yaratıcı yeteneğin yer aldığı marka hikayesinde fotoğrafçı Camilla Falquez; Arjantinli yönetmen ekibi Pantera & Co. – Brian Kazez, Pato Martinez ve Francisco Canton birlikte çalıştı.

Kampanyanın ana temaları ödeme alma konusunda esneklik, yerel iş yerlerinin global satıcılarla bağlanması, kripto paranın satın alma alanını genişletecek bir gelecek üzerinde çalışılması ve hobi veya ek iş olarak görülen alanların küresel markalara dönüşmesine yardımcı olunması şeklinde beliriyor.

Visa ikonik logosunu değiştiriyor

Yeni logo dinamik görsel marka kimliğini ifade ediyor

Yeni Visa marka kimliği “değişimi” simgeliyor. Visa uzun zamandır güven, güvenlik, kabul ve kapsayıcılık kavramlarını temsil ediyor. Bu temel değerler, herkesin küresel ekonomiye katılması için erişim sağlama hedefine ek olarak, önde gelen küresel marka tasarım firması Mucho ile ortaklaşa inşa edilen modernize edilmiş, dinamik bir görsel marka kimliği ile ifade edilmekte. “Visa’yla Tanış” kampanyası, dijital etki için yenilenmiş renkler, optimum dijital deneyimler için oluşturulmuş özel bir yazı tipi ve şirketin varoluş amacını ifade etmek adına tasarlanmış güncellenmiş bir logoyu da kapsıyor.

featured meet visa visa
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor
Haberler
MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor
Sena Tufan
4 Eylül 2025
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
Haberler
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Nafizcan Önder
5 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.