Vestel’den yeni iletişim kampanyası: “Türkiye Vestelleniyor”
Vestel, marka kimliğinin genç, dinamik ve rekabetçi niteliklerini ön plana çıkaran yeni reklam kampanyasına “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla başladı. dün akşam 6 farklı teaser filmiyle başlayan kampanya, 2 Mayıs’ta yayına girecek ve 5 farklı lansman filmiyle devam edecek. Reklam filmleri, Avrupa’nın tek lokasyonda üretim yapan en büyük endüstri komplekslerinden biri olan Vestel City’de geçiyor ve bizzat Vestel çalışanlarını ekranlara getiriyor.
Vestel City çalışanlarının sahip oldukları enerjiyi yansıtacak görsellik ve üslupla ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunacaklarını belirten Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel’in Türkiye’de layık olduğu yere nasıl getireceklerini düşündüklerini ve bu doğrultuda yeni bir iletişim stratejisi planladıklarını ifade ediyor. Vestel Dünyası’nın akıllı robotları Vestron’ları ise artık televizyonlarda yer almayacağını sözlerine ekleyen Turan Erdoğan, “Vestel’i yalnızca bir marka olarak değil, ailenin bir parçası olarak konumlandırıyoruz. Kadından erkeğe, gençten çocuğa Türkiye’nin en prestijli teknoloji sağlayıcısı olma hedefiyle çalışıyoruz” dedi.
Yenilenen pazarlama vizyonu, değişen ihtiyaçlar ve sektör dinamikleri doğrultusunda geçtiğimiz aylarda reklam ajansı değişikliğine giden Vestel, yeni reklam stratejisini Concept Reklam Ajansı ile birlikte oluşturdu. “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla start verilen Vestel kampanyasının ajansı Consept adına söz alan Ajans Başkanı Volkan İkiler ise “Araştırma sonuçlarına bakarak markanın ‘Vestellenmeyle’ birlikte yeni bir yolculuğa çıkmasına ihtiyaç olduğunu gördük. Bu nedenle ‘Vestellenmek’ dediğimiz deyim aslında uzun bir koşu olacak ve bu deyimin arkasında duracağız. Bir çok ‘Vestellenme’ hikayesi tüketiciyi bekliyor olacak” diyor.
Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Ergün Güler de, yeni marka dilini tüm pazarlama faaliyetleri ile destekleyeceklerini vurgulayarak şunları söyledi: “Reklam stratejimizde gittiğimiz değişikliği domino etkisiyle bütün işlerimize yansıtacağız. Gençlik ve dinamizme verdiğimiz değer, Vestel markasıyla yer aldığımız her yerde hissedilecek.”
KAMPANYANIN KÜNYESİ
Reklam veren : Vestel
Reklam Ajansı : Concept
Reklam veren Yetkilileri : Feza Turunçoğlu Erim, Berna Aşkın, Ezgi Deniz Şahan, Bengisu Dinçer, Şeyma Kaya
Yönetici Kreatif Direktör : Kerem Özkut
Yaratıcı Ekip: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin, Pınar Ulus, Taylan Özgür Akçam, Erhan Dursun
Marka Grup Direktörü : Arda Görgün
Marka Yöneticisi : Zeynep Kahvecioğlu
Marka Temsilcisi : Canan Karayılan
Stratejik Planlama Direktörü : Hakan Demir
Stratejik Planlama : Suphi Sarıgöllü
Ajans Prodüktörü : Mert Turan, Kasım Bektaş
Yönetmen: Barış Kaya
Prodüksiyon Şirketi : Peri İstanbul
Müzik : Emre Irmak / Universal