Ve pazarlama yeni erkeğini yarattı!
Erkekler alışverişi sevmez, kozmetiğe para harcamaz, renkli giyinmez, modayla ilgilenmez… Bu klişeler artık geride kaldı. Kapitalizmin sihrine yeni yeni kapılan erkek kitle şimdi alışverişte kadınlarla boy ölçüşmeye hazırlanıyor. Peki erkek tüketiciye odaklanmaya başlayan markalar, ne tür iletişim modelleriyle bu taze kana ulaşmaya çalışıyor? Erkekler en çok hangi ünlü yüzleri reklamlarda görmek istiyor, hangi markaları kendilerine yakın buluyor? DORinsight’ın Marketing Türkiye için hazırladığı “Erkek Reklam Yüzleri Beğeni Araştırması” ve pazarlama uzmanlarıyla bu soruların yanıtlarını aradık.
Ayrıntılar 15 Ocak tarihli Marketing Türkiye’de…
Güncel Haberler