Üniversiteliler için parlak fikir yarışması
Ülker’ üniversiteliler için bizz@kampüs yarışmasının başvuruları 31 Mart’ta sona eriyor.
Bizz@Kampüs, sadece sosyal medya üzerinden başvuru kabul ediyor. Gençlerin sosyal medyayı etkin kullanmaları nedeniyle böyle bir yol izleyen Bizz@Kampüs, gördüğü ilgi açısından da farklı bir yarışma. Başvurular, bizzkampus.com üzerinden yapılabiliyor.
Başvurular alındıktan sonra yarışmacılara bu yılın sponsoru Cafe Crown ile ilgili ayrıntılı brief verilecek ve yarışmacılardan, yeni ürün geliştirme dahil 360 derece pazarlama iletişimi hazırlamaları istenecek. Jüri tarafından yapılacak değerlendirme sonrasında kazananlar final ve ödül töreninde açıklanacak.
Yarışmanın sponsoru Cafe Crown, “parlak fikirlerin” arayışına çıktı. Her yıl farklı bir Ülker markası ile üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini anlatmalarına olanak sağlayan yarışma platformu bizz@kampus, bu yıl 5.kez öğrencilerle buluşuyor.
Şimdiye dek 14.000 öğrenci ve 4.630 takımın inovatif fikirlerini sunduğu yarışma, öğrencilerden büyük ilgi görüyor.
Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturacağı takımlar, Cafe Crown’a yenilik katacak fikirleriyle yarışacak.