19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Unilever Türkiye’nin CEO’su değişti

Marketing Türkiye
2 Ekim 2013
2 dk okuma

Unilever’de 25 yıllık kariyerinin son 11 yılında CEO olarak görev üstlenen İzzet Karaca, kendi isteğiyle emekliye ayrılma kararı aldı. Karaca’nın yerine, 2009 yılından beri Unilever’in en önemli pazarlarından Çin’de Operasyondan Sorumlu Başkan olarak görev yapan Mehmet Altınok geçiyor.

Emekli olma kararını açıklayan Karaca; “Geçtiğimiz 11 yılda, tüm çalışanlarımız ile birlikte, faaliyetlerimizi önemli ölçüde büyüterek Unilever Türkiye’yi Unilever’in en önemli organizasyonlarından birine dönüştürmenin ve 35 ülkeye hizmet veren güçlü bir bölgesel üs oluşturmanın gururunu yaşadık. Bu başarıda en önemli rollerden birini üstlenen Mehmet Altınok’a görevimi devretmenin huzuru içindeyim” dedi.

Unilever dünyasında yetenek üslerinden biri olarak öne çıkan Unilever Türkiye’de yetişmiş ve yurtdışı görevi yapan 74 kişiden biri olan Mehmet Altınok ise, yeniden Türkiye’ye dönmekten duyduğu mutluluğu dile getirerek şöyle konuştu: “Bugün Unilever Türkiye, 8 fabrikası, 5 binin üzerindeki çalışanıyla büyük bir aile. Hedefim, bugüne kadar elde ettiğim deneyimlerle, Unilever Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesini devam ettirmek.”

Mehmet Altınok hakkında

TED Ankara Koleji ve ODTÜ Makine Mühendisliği Bölümü mezunu olan Mehmet Altınok, aynı üniversitede İşletme Bölümü MBA eğitimini tamamladıktan sonra West England Üniversitesi’nden Lisansüstü Pazarlama Diploması aldı.
Kariyerine 1989 yılında Unilever Türkiye’de Ürün Müdürü olarak başlayan Mehmet Altınok, 1991 yılında Unilever Hollanda’ya Grup Ürün Müdürü olarak atandı. Türkiye’ye 1994 yılında geri dönen ve 2000 yılına kadar Unilever Türkiye’de Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Altınok, 2000–2003 arasında Unilever Macaristan, Hırvatistan ve Slovenya’dan sorumlu Kategori Direktörü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalıştı. Altınok eş zamanlı olarak Orta ve Doğu Avrupa ile Türkiye Ev Bakım ve Temizlik İnovasyon Merkezi’nin yönetimini üstlendi.
2004 yılında tekrar Türkiye’ye dönen Altınok, Ev ve Kişisel Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı görevine ek olarak, NAMET (Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Türkiye) bölgesi için Ev ve Saç Bakımından Sorumlu Marka Direktörlüğünü yürüttü. Bu görevinin ardından Unilever Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak atanan Altınok ayrıca Unilever Türkiye kurumsal sözcülüğünü de üstlendi, Çin’deki görevinin öncesinde Unilever Türkiye Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. Altınok, 2009 Mayıs ayından bu yana Unilever’in Çin’de Operasyondan Sorumlu Başkan olarak görev yapıyordu.
Mehmet Altınok evli ve bir erkek çocuk babası.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"WhatsApp Durumlar"da soru-cevap dönemi başlıyor
Haberler
“WhatsApp Durumlar”da soru-cevap dönemi başlıyor
Sena Tufan
9 Ekim 2025
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Haberler
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Nafizcan Önder
6 gün önce
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Haberler
“Tam istediğin gibi” bir ödeme deneyimi: Tami 1 yaşında!
Marketing Türkiye
7 saat önce
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.