Uluslararası IAB Mixx ödüllerinde OMD ve mobilike finalde!
IAB’nin Amerika Birleşik Devletleri’ndeki merkezi tarafından bu yıl 9.’su düzenlenen Mixx Ödülleri’nde finalistler açıklandı. 17 ülkeden 106 işin finalist olarak belirlendiği listede, yarışma tarihinde ilk kez bir Türk yapımı da yer alıyor. “IAB Standard Mobile Rich Media Display” kategorisinde mobilike ve OMD Türkiye’nin ortak projesi olan “Yeni Renault Clio” reklamı finale kalan dört işten birisi oldu. Sonuçlar 24 Eylül’de New York’ta yapılacak gala ile açıklanacak. IAB, yayınladığı basın bülteniyle, bu yılki katılımların geçtiğimiz yıllara oranla daha fazla ve zengin içerikli olduğunu belirtti. Oldukça rekabetçi geçen ön jüri değerlendirmesi sonucunda finalistlerin seçildiğinin altını çizen kurum, eklenen yedi kategoriyle yeni teknolojilere ve fırsatlara da olanak tanındığını belirtti. IAB, bu yıl ödüllerdeki “kampanya-tekil” ayrımını yeniden adlandırarak “Araçlar, Taktikler ve Teknolojiler” ile “Stratejiler ve Amaçlar” olarak kategorileri böldü.