3 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Uludağ Limonata’nın yeni reklamları yayında

Marketing Türkiye
19 Temmuz 2013
1 dk okuma

Uludağ Limonata yeni reklam filminde “Her bi’ şeyin yanında Uludağ Limonata” diyor ve ürünün sıcak yaz aylarındaki serinletici özelliğini vurgulamanın yanı sıra, her yemeğe yakıştığı mesajını da tüketicilere vermeyi amaçlıyor. “Yanında” temalı reklam kampanyası, Uludağ Limonata’nın dört mevsim boyunca her yemeğin yanında tüketilmeye uygun olduğunu anlatırken, limonatayı sadece yazın içilen bir meşrubat olmaktan çıkarıp, sofraların vazgeçilmez içeceği olarak benimsetmeyi amaçlıyor.

Yeni reklam kampanyası ile ilgili konuşan Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin “Limonata, Türk halkının sevdiği ve Uludağ markasıyla özdeşleştirdiği bir ürün olduğu halde genellikle sadece yaz aylarında, sıcaklarda, serinlemek amacıyla tüketiliyor. Oysaki bizim yeme-içme kültürümüzde meyve şerbetlerinin, kompostonun önemli bir yeri var. Dolayısıyla yemek sırasında tatlı bir şeyler içmeyi seven bir toplumuz ve Uludağ Limonata’nın yemeklerin yanında sofralarda tüketilmemesi için hiçbir sebep yok. Yeni reklam filmlerimizi de bu düşünce ile hazırladık. İnsanlara “Bunun da yanında limonata içilir mi?” diyecekleri yemeklerle Uludağ Limonata’yı denetmeyi amaçlıyoruz. Denediklerinde tüketicilerin limonatanın aslında birçok yiyeceğe yakıştığını fark edeceklerine inanıyoruz.” dedi.

Uludağ Limonata’nın yeni reklam kampanyası yemek, serinlik, iftar sofrası temalı filmlerin ardından farklı özel gün ve durumlarda limonata tüketimini teşvik edecek filmlerle sürecek. Bunlara ek olarak Limonata’nın yanında Narata ve Mandalinata’dan oluşan Uludağ Lezzet Ailesi’nin konu edildiği iki reklam filmi daha bulunuyor. Reklam kampanyası için toplam 15 film hazırlandı. Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi tarafından hazırlanan ve Metin Arolat’ın yönettiği reklam filmlerinin 3 gün süren çekimleri ise Şile’de gerçekleşti.

Kampanya Künyesi

Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar / Saatchi & Saatchi
Reklamveren: Uludağ İçecek
Reklamveren Yetkilisi: Murat Zengin, Utku Erdem, Bilge Ekici
Yaratıcı Ekip: Kerem Kanık, Cem Akar, Özgür Akpınar,
Nergiz Herdem, Mustafa Oral, Bora Uz, Bora Adalı,
Ertunç Gün
Stratejik Planlama: Tuğay İlyasoğlu
Ajans Prodüktörü: Neslihan Ateş
Müşteri İlişkileri: Feride Tüzün, Sezin Özçelik Güneş
Medya Planlama/Satınalma: Time
Kullanılan Mecralar: TV, radyo, internet, açıkhava
Yapım Evi – Yönetmen: Complete Works, Metin Arolat
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Jingle Jungle

1 Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
2 Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
3 Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
4 Trendyol ve Castle Investments, Ankara'da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Trendyol ve Castle Investments, Ankara’da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
5 Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek...
Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek…
Güncel Haberler
Hasçelikler evreninde bir "Dimes"
Hasçelikler evreninde bir “Dimes”
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Haberler
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Advertorial
11 Nisan 2025
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
26 Nisan 2025
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Kozmetikte Kore devrimi: K-Beauty
Haberler
Kozmetikte Kore devrimi: K-Beauty
Sena Tufan
10 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.