2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Uludağ Limonata’nın yeni reklamları yayında

Marketing Türkiye
19 Temmuz 2013
1 dk okuma

Uludağ Limonata yeni reklam filminde “Her bi’ şeyin yanında Uludağ Limonata” diyor ve ürünün sıcak yaz aylarındaki serinletici özelliğini vurgulamanın yanı sıra, her yemeğe yakıştığı mesajını da tüketicilere vermeyi amaçlıyor. “Yanında” temalı reklam kampanyası, Uludağ Limonata’nın dört mevsim boyunca her yemeğin yanında tüketilmeye uygun olduğunu anlatırken, limonatayı sadece yazın içilen bir meşrubat olmaktan çıkarıp, sofraların vazgeçilmez içeceği olarak benimsetmeyi amaçlıyor.

Yeni reklam kampanyası ile ilgili konuşan Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin “Limonata, Türk halkının sevdiği ve Uludağ markasıyla özdeşleştirdiği bir ürün olduğu halde genellikle sadece yaz aylarında, sıcaklarda, serinlemek amacıyla tüketiliyor. Oysaki bizim yeme-içme kültürümüzde meyve şerbetlerinin, kompostonun önemli bir yeri var. Dolayısıyla yemek sırasında tatlı bir şeyler içmeyi seven bir toplumuz ve Uludağ Limonata’nın yemeklerin yanında sofralarda tüketilmemesi için hiçbir sebep yok. Yeni reklam filmlerimizi de bu düşünce ile hazırladık. İnsanlara “Bunun da yanında limonata içilir mi?” diyecekleri yemeklerle Uludağ Limonata’yı denetmeyi amaçlıyoruz. Denediklerinde tüketicilerin limonatanın aslında birçok yiyeceğe yakıştığını fark edeceklerine inanıyoruz.” dedi.

Uludağ Limonata’nın yeni reklam kampanyası yemek, serinlik, iftar sofrası temalı filmlerin ardından farklı özel gün ve durumlarda limonata tüketimini teşvik edecek filmlerle sürecek. Bunlara ek olarak Limonata’nın yanında Narata ve Mandalinata’dan oluşan Uludağ Lezzet Ailesi’nin konu edildiği iki reklam filmi daha bulunuyor. Reklam kampanyası için toplam 15 film hazırlandı. Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi tarafından hazırlanan ve Metin Arolat’ın yönettiği reklam filmlerinin 3 gün süren çekimleri ise Şile’de gerçekleşti.

Kampanya Künyesi

Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar / Saatchi & Saatchi
Reklamveren: Uludağ İçecek
Reklamveren Yetkilisi: Murat Zengin, Utku Erdem, Bilge Ekici
Yaratıcı Ekip: Kerem Kanık, Cem Akar, Özgür Akpınar,
Nergiz Herdem, Mustafa Oral, Bora Uz, Bora Adalı,
Ertunç Gün
Stratejik Planlama: Tuğay İlyasoğlu
Ajans Prodüktörü: Neslihan Ateş
Müşteri İlişkileri: Feride Tüzün, Sezin Özçelik Güneş
Medya Planlama/Satınalma: Time
Kullanılan Mecralar: TV, radyo, internet, açıkhava
Yapım Evi – Yönetmen: Complete Works, Metin Arolat
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Jingle Jungle

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Haberler
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Sena Tufan
17 Haziran 2025
Marka fabrikası İtalya'nın sırrı: Gelenekten geleceğe...
Haberler
Marka fabrikası İtalya’nın sırrı: Gelenekten geleceğe…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Haberler
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Sena Tufan
2 hafta önce
Ferrero, kahvaltılık gevrek devi Kellogg'u satın alacak
Haberler
Ferrero, kahvaltılık gevrek devi Kellogg’u satın alacak
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.