19 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası İstanbul'a geldi
Haberler

UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası İstanbul’a geldi

Gizem Yıldız
27 Nisan 2023
2 dk okuma

İstanbul, Cumhuriyetimiz’in 100. yılında Avrupa’nın en önemli futbol şölenine ev sahipliği yapacak. UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi partnerleri olan Pepsi ve Ruffles’ın ev sahipliğinde, 10 Haziran’da Atatürk Olimpiyat Stadı’nda gerçekleşecek UEFA Şampiyonlar Ligi 2023 Finali öncesinde, tüm kulüplerin hayalini süsleyen UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası İstanbul’a geldi. 

UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası bugün itibarıyla Kanyon’da ziyaretçileriyle buluşuyor. 7,5 kilo ağırlığında ve 73,5 cm boyunda olan gümüş kupa, bu yıl Avrupa ile Asya’nın buluştuğu İstanbul’da 68. kez havaya kaldırılacak. UEFA Şampiyonlar Ligi’nin altıncı kupası olan bu kupa, 2006’dan bu yana kullanılıyor. 

10 Haziran Atatürk Olimpiyat Stadyumu’ndaki görkemli final öncesi heyecan, UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası’nın 27 Nisan Perşembe saat 14:30’dan 28 Nisan Cuma 21:00’e kadar Kanyon AVM’nin önünde kurulacak özel bir alanda sporseverlerin ziyaretine açılmasıyla zirve yapacak.

PepsiCo Türkiye İçecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü Aslı Önder: “Pepsi olarak Avrupa futbolunun zirvesinde yer alan UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi’ni desteklemenin gururunu yaşıyoruz. Futbolseverlere bugünden itibaren yarın saat 21:00’e kadar İstanbul’da, Kanyon AVM önünde sergilenecek olan Şampiyonlar Ligi kupasını yakında görme şansı sunabildiğimiz için çok mutluyuz. Pepsi markamızla 2016 yılından beri UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’ne dünyanın en heyecan verici sanatçılarından mutlaka izlenmesi gereken performanslarla imzamızı atıyoruz. Bu sene, yeni ismiyle Kick-Off Show by Pepsi’de Grammy ödüllü afro-beat yıldızı Burna Boy ve yakında açıklanacak bir sanatçı daha yılın en büyük spor etkinliğinden hemen önce milyonlarca hayran tarafından izlenecek” dedi.

PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı: “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi Resmi Sponsorları olan Pepsi ve Ruffles markalarımız adına ikonik UEFA Şampiyonlar Ligi Kupasını İstanbul’da ağırlamaktan heyecan duyuyoruz. Ruffles olarak, Türkiye’de uzun yıllardır futbolu destekliyoruz ve 10 Haziran’da kazanan takımın kaptanının kaldıracağı bu gümüş kupayı burada görmek bizim için gerçek bir onur. Ruffles’ın futbola desteği kapsamında ülkemizde futbolda çeşitliliği ve kapsayıcılığı artırmak için ‘Kızlar Sahada’ adlı sosyal girişimle iş birliği yaparak Türkiye’de kadın futbolunun gelişmesine ve toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanmasına da katkıda bulunuyoruz” dedi.

THY’yi Şampiyonlar Ligi Finali heyecanı sardı…

featured Pepsi PepsiCo Ruffles UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
3 Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor...
Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor…
4 sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
5 Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Güncel Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"
Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend...
Haberler
Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend…
Sena Tufan
7 saat önce
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Haberler
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Marketing Türkiye
3 hafta önce
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
Haberler
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.