23 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter'ın Amplify özelliği Türkiye'de ilk kez kullanıldı
Haberler

Twitter’ın Amplify özelliği Türkiye’de ilk kez kullanıldı

Marketing Türkiye
24 Mayıs 2015
2 dk okuma

Basketbol etrafında iletişimini kurgulayan Head&Shoulders Türkiye, Euroleague ile yaptığı işbirliği sayesinde, yayın hakları Lig TV’de olan Final Four maçlarının önemli pozisyonlarını, eş zamanlı olarak Türkiye’deki basketbolseverlerle Twitter üzerinden paylaştı!

Basketbol etrafında iletişimini kurgulayan Head&Shoulders Türkiye, Euroleague ile yaptığı işbirliği sayesinde, yayın hakları Lig TV’de olan Final Four maçlarının önemli pozisyonlarını, eş zamanlı olarak Türkiye’deki basketbolseverlerle Twitter üzerinden paylaştı!

Twitter’ın yayıncı ve reklam verenleri bir araya getiren ürünü Amplify, stratejik anlaşma çerçevesinde video içeriklere pre-roll reklam modeli uygulaması yapmaya imkan sağlıyor. Yayıncı hesaplar TV ile eş zamanlı olarak içeriklerini paylaşırken, reklamverenler de bu içeriklere sponsor olarak hem daha çok kişiye ulaşma  hem de kullanıcıların Twitter akışlarında içeriğin bir parçası olarak yer alma şansı yakalıyor.

ABD’de NBA gibi büyük spor etkinlikleri ve TV kanalları ile gerçekleşen anlaşmalar ile hayata geçirilen bu özellik Türkiye’de de ilk kez Head&Shoulders-Euroleague iş birliği ile Final Four döneminde gerçekleştirildi.

Yayın hakkı elinde bulunan (Euroleague) kuruluşu tarafından paylaşılan tweetlere reklam desteği veren Head&Shoulders Türkiye aynı zamanda bu videoların önünde yer alan pre-roll videosu ile Türkiye’de medya kullanımı anlamında bir ilke imza attı.

Basketbol etrafında iletişimi sahiplenen Head&Shoulders Türkiye, Bu anlaşma özelinde, Final Four maçlarıyla eş zamanlı olarak Euroleague tarafından önerilen içeriklerin marka mesajına uygun hale getirilmesini ve global ölçekte İngilizce yayın yapan Euroleague resmi hesabından Türkçe ve Türkiye hedeflemeli olarak paylaşılmasını sağladı. 

Marka mesajı olan #KazanmakKafadaBaşlar ve markanının resmi Twitter hesabı @HeadShouldersTR tüm içeriklerde yer aldı. Ayrıca, paylaşılan tüm videolar 3 saniyelik “Head&Shoulders Sunar” pre-roll’unu kapsadı.

3 gün süren kampanya boyunca Euroleague resmi hesabının dijital içeriklerini yöneten ekip, maçlardan en önemli pozisyonları yayına paralel bir şekilde sistem üzerinden hesaplarına tanımladı.  Bu içerikler, basketbol etrafında kurgulanan takipçi, ilgi alanı ve anahtar kelime hedeflemeleri kullanılarak, Head&Shoulders sponsorluğunda ilgili kullanıcılara ulaştırıldı. 

Proje boyunca kullanılan 25 farklı içerik maç skorları, kullanıcıların tepkileri ve reklam performansı göz önünde bulundurularak gerçek zamanlı olarak optimize edildi. Bu optimizasyonlar neticesinde basketbol ile ilgili hedef kitlede %5,6 etkileşim oranı ile 3,1 milyon gösterim ve 176 bin etkileşim gerçekleşti. Video içerikleri 150 binin üzerinde izlenme elde ederken, tamamlanma oranı %30 olarak sonuçlandı. 

Ayrıca içeriklerin kullanıcılar tarafından binin üzerinde paylaşım elde etmesi ve özellikle Fenerbahçe ile ilgili paylaşılan içerikleri tetiklemesi ile #KazanmakKafadaBaşlar etiketinin konuşulmasında 10 Kat artış elde edildi.

1 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
2 TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler...
TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler…
3 Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
4 Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
5 ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Güncel Haberler
Şirketler "ücret şeffaflığı" konusunda sınıfta kaldı
Şirketler “ücret şeffaflığı” konusunda sınıfta kaldı
Kahve dünyasında yeni trend: Mantar kahve
Kahve dünyasında yeni trend: Mantar kahve
Görünmez yükün taşıyıcısı "orta kademe yöneticiler" kırılma noktasında!
Görünmez yükün taşıyıcısı “orta kademe yöneticiler” kırılma noktasında!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"AI Özet"leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
Haberler
“AI Özet”leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
İrem Alimoğlu
12 Temmuz 2025
Uludağ Premium Ultra Trail'de sanatla doğa sporu iç içeydi
Haberler
Uludağ Premium Ultra Trail’de sanatla doğa sporu iç içeydi
İrem Alimoğlu
21 Temmuz 2025
Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!
Haberler
Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!
Sena Tufan
1 gün önce
Domino's, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Haberler
Domino’s, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.