9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter'dan şirketlere iki yeni özellik
Haberler

Twitter’dan şirketlere iki yeni özellik

Marketing Türkiye
2 Kasım 2016
2 dk okuma

Twitter, işletmelerle bireysel kullanıcılar arasında daha iyi sohbet deneyimleri yaratmak üzere iki yeni özelliğini duyurdu: hızlı yanıtlar ve hoş geldiniz mesajları. DM’lerdeki hızlı yanıtlar ve hoş geldiniz mesajları, basit bir otomasyon ve insani hizmet kombinasyonuyla kullanıcıları daha iyi sonuçlara yönlendirme konusunda işletmelerin işini kolaylaştırıyor.

Zengin, duyarlı ve kapsamlı hizmet deneyimleri yaratma konusunda işletmelere destek sunmak amacıyla tasarlanan hızlı yanıt ve hoş geldiniz mesajı özellikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin işini doğrudan ileriye taşır ve hızlandırırken bireysel kullanıcıların Twitter’daki işletmelerle etkileşime geçme yollarına dair yeni imkanlar doğuruyor.

Hoş geldiniz mesajları sayesinde işletmeler, DM sohbetleri başlatırken kullanıcıların ilk mesajı atmasını beklemeden onlara karşılama mesajı gönderip kullanıcı beklentilerini belirleyebiliyor, kişilere özel hoş geldiniz mesajları oluşturabiliyor. Hoş geldiniz mesajları, işletmelerin hizmet vermeye yönelik taahhütlerini ortaya koymalarını kolaylaştırırken DM üzerinden bir işletmeyle etkileşime geçme seçeneklerini bireysel kullanıcılara öğretiyor.

Hızlı yanıtlar, ister bir seçenek listesinden ayıklayarak, ister kullanıcıları belirli metin değerlerine doğru yönlendirerek, gelen bir DM’e verilecek en iyi yanıtları Twitter’daki işletmelere sunuyor.

twitter-dm

Hızlı yanıtlar ile hoş geldiniz mesajları birlikte kullanıldığında, işletmeler bekleme süresini kısaltabiliyor ve kendileriyle iletişime geçme yollarını kullanıcılara öğretiyor. Örneğin, bir işletme temsilcisinin Twitter kullanıcılarından gelen mesajları görmesini beklemeksizin sorunların çözümü konusunda müşterilere daha kolay bilgi verilmesini sağlıyor, daha hızlı çözümler getiriyor ya da otomotikleştirilmiş hizmetler ile geçmişte daha zor olan işlem akışlarını basitleştirebiliyor.

Markalar ile Müşterileri Bir Araya Getiriyor
pizza-hut

Pizza Hut’ın da dahil olduğu bir grup şirket, bu özelliklerin kullanıldığı yeni DM deneyimlerini başlatıyor. Pizza Hut Global’in Kıdemli Dijital Yöneticisi Baron Concors, Pizza Hut’ın yeni Twitter özelliklerine dair yorumlarını paylaştı: “Pizza Hut’ın yeni sosyal sipariş platformu, müşterilerimizin Pizza Hut’tan favori pizzalarını sipariş etmelerini kolaylaşıran bir başka örnek. Bu platform sayesinde tüketicilerimiz hızlıca sipariş verebiliyor ya da halihazırda bolca vakit geçirdikleri Twitter üzerinden bilgi alabiliyorlar.

Developer Çözümleri

Twitter, bu yeni özellikleri piyasaya sürerken Conversocial, Spredfast, Sprout Social, Assist ve Conversable ile sıkı bir işbirliğine gitti. DM yoluyla işletmeniz için otomotikleştirilmiş deneyimler yaratmak istiyorsanız, daha fazla bilgi için bu platformlarla iletişime geçebilirsiniz.

Ürün Kullanıma Hazır

Bu yeni özellikler bugünden itibaren kullanılabiliyor. Aplikasyonun son versiyonunu kullanan Twitter kullanıcıları, @EvernoteHelps, @PizzaHut, @AirbnbHelp, @SpotifyCares, @NortonSupport, @Tesco, @TfLTravelAlerts, @Gov, @WeatherNetwork, ve @AirTailor gibi hsaplarla DM sohbeti başlatabilirler.

DM yoluyla destek sağlayan bir işletmeyseniz, Twitter Dashboard’un (kontrol paneli) destek ayarları sayfasında varsayılan bir hoş geldiniz mesajı hazırlayarak bugünden itibaren kullanıcıları hoş geldiniz mesajıyla karşılayabilirsiniz.

Bu özellikleri geliştiren API geliştirici halihazırda beta sürümde mevcut. Geliştiriciyseniz ve DM’ler için bu türden çözümler üretmek istiyorsanız, erişim için buradan üye olup başvuru yapabilirsiniz.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
Haberler
Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
Haberler
Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
İrem Alimoğlu
21 Mart 2025
Sekiz haber platformundan ortak çağrı: "Google'ın yıkıcı ambargosunu protesto ediyoruz"
Haberler
Sekiz haber platformundan ortak çağrı: “Google’ın yıkıcı ambargosunu protesto ediyoruz”
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
RTÜK'ten Sözcü TV'ye 10 gün ekran karartma cezası
Haberler
RTÜK’ten Sözcü TV’ye 10 gün ekran karartma cezası
İrem Alimoğlu
27 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.