17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter’da "Neden TT oldu?" sorusuna yanıt geliyor!
Haberler

Twitter’da “Neden TT oldu?” sorusuna yanıt geliyor!

Marketing Türkiye
2 Eylül 2020
1 dk okuma

Twitter’da Trends bölümü yani Gündemler kısmı, insanların şu anda en çok ne hakkında konuştuğunu gösteriyor. Fakat sıklıkla, Twitter’da gündem olan bir kelime veya ifadeye bakıp “Bu neden gündem oluyor?” diye soruyoruz. Bu soru aslında geçen yıl yarım milyondan fazla Tweetlendi. Twitter bu konuda bir adım atmaya hazırlanıyor.

Bazen doğru Tweet, bir gündemi anlamaya yardımcı olabilir. Artık, bir gündem hakkında size doğrudan daha fazla fikir vermesi için bazı gündemlerin temsili sabitlenmiş bir Tweet’i olacak. Twitter’da algoritmalar, Tweetin gündemi çok yansıtıp yansıtmadığını ve popüler olup olmadığını değerlendirerek Tweetin bir gündemi temsil edip etmediğini belirler. Algoritmalar, potansiyel olarak kötüye taciz, spam veya sistemimizden yararlanmaya çalışan hesaplar tarafından gönderilmeyen temsili Tweetleri tespit etmek üzere tasarlandı. Gündemlerle ilgili Temsili Tweetler artık iOS ve Android için Twitter’da bulunabilir. Twitter, onları yakında twitter.com’a getirmek için çalışıyor.

Twitter Ürün Müdürü Frank Oppong, konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Twitter’da tamamiyla, Tweetler ve hesaplardaki uyarı işaretlerinin yanı sıra düzenlenmiş sayfalar (diğer adıyla Anlar) ve gündemlerle ilgili makaleler hakkında insanlara daha fazla bağlam sunmak için çalışıyoruz. Buna yardımcı olmak için, bir şeyin neden gündem olduğunu açıklamaya yardımcı olmak adına sabitlenmiş Tweetler ve gündemlerle ilgili tanımlar ekliyoruz” dedi.

Oppong, sözlerini şöyle sürdürdü: “Önümüzdeki haftalarda, gündeme bağlam eklemeye yardımcı olmak için bazı gündemlere eklenen kısa tanımlar göreceksiniz. Tanımlar, bir şeyin neden gündem olduğu konusunda anlaşılması kolay ve net kaynaklı bir bağlam sağlayacak. Açık olmak gerekirse, gündemleri iyileştirmek için yapılacak daha çok iş olduğunu biliyoruz ve bugün duyurduğumuz bağlam güncellemeleri sadece doğru yönde atılmış küçük bir adım. İnsanların bir şeyin neden gündem olduğunu anlamalarına yardımcı olmak ve bir şeyin nasıl gündem olduğuna dair şeffaflık sağlamak için yapabileceğimiz daha çok şey var. Gündemleri daha iyi hale getirmemiz gerekiyor ve bunu yapacağız.”

Neden TT oldu? Twitter
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bosch Ev Aletleri, üst üste dördüncü kez Effie'ye layık görüldü
Haberler
Bosch Ev Aletleri, üst üste dördüncü kez Effie’ye layık görüldü
Advertorial
16 Mayıs 2025
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
Haberler
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.