Twitter şirketlere müşteri ilişkileri konusunda yardımcı olmak için adım attı!
Sosyal medya, son yıllarda şirketlere istek ve şikayetlerin iletilip en hızlı sonuç alındığı alanlardan biri. Twitter da sosyal medya üzerinden şirketlerle irtibata geçilirken en çok tercih edilen adreslerden biri.
Twitter’daki şirket hesapları için geliştirilen Twitter’ın yeni özelliği ile şirketler tweetlerin içine link gömebilecek ve “hemen harekete geç” butonu ekleyebilecek.
Bu yeni özellikler ile detaylar şöyle:
-Direkt Mesajlar’a yönlendirmeye yönelik destek ve Müşteri Geri Bildirimleri.
-Direkt Mesajlar’a başlamada kolaylık
-Müşteri destek görüşmeleri genellikle Tweetler ile başlar ancak kişisel bilgilerin paylaşılması gerektiğinde gizli bir bölüme geçilmesi gerekir. DM’deki yenilik bu geçisi, tek bir tıka indirecek kadar kolaylaştırıyor.
-Yenilik çerçevesinde bir şirket attığı Tweet’lere bir “link” gömebiliyor ve otomatik olarak bir “harekete geç butonu” ortaya çıkıyor. Böylelikle müşteriler bir şirkete kolayca ve hızlıca DM atabiliyor.
Güncel Haberler