4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior'la test ediyor
Haberler

Kuş sepete girdi: Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior’la test ediyor

Gizem Yıldız
4 hafta önce
2 dk okuma

Twitter, platformdaki hareketli alışveriş gündeminden ilham alan yeni alışveriş özelliğini duyurdu. Product Drop isimli bu yeni özelliğin odağındaki konu “indirimler” olacak. Gelin detaylara bakalım…

Product Drops, temelde alışveriş yapanların kendileri için önemli olan lansmanlardan Twitter deneyimi sırasında haberdar olmalarını sağlayacak ve markalara, alışveriş yapanların ilgisini çekmenin yepyeni bir yolunu sunacak.

Product Drops, satıcıların büyük lansmanlar yapmalarına ve yerel olarak Twitter’da daha fazla ürün ayrıntısı göstermelerine olanak tanıyan en yeni Twitter alışveriş özelliği. Ve bu, indirimleri kaçıran müşteriler için önemli bir özellik çünkü Twitter’da yaklaşan indirimler için hatırlatıcılar ayarlanmasına olanak tanıyor.

Product Drop’ları öne çıkaran özelliklerden biri de şu: Ticaret yapanlar Product Drop’ları kullandığında, Tweet beğenilebilir, retweetlenebilir, alıntılanabilir, DM veya metin yoluyla paylaşılabilir ve standart bir Yer İşareti eklenebilir. Böylelikle daha fazla etkileşim ve farkındalık yaratma imkanı olacak. Şu anda Twitter, Product Drop’ları @Dior ve @unionlosangeles’in de dahil olduğu seçkin iş ortaklarıyla test ediyor.

Kuş sepete girdi: Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior'la test ediyor

Christian Dior Couture’un Sosyal Medya Yöneticisi Sijie Chen, yeni özellik hakkında şunları söylüyor: “Twitter, moda severlerin, markaların sunduğu en yeni ürünleri keşfetmesine olanak tanıyan bir platform. Platformdaki yeni ve heyecan verici bir girişim olan Product Drops ile Dior, ABD pazarındaki bağlantılarını hayran oldukları kreasyonlar etrafında yeni kitlelere genişletebilecek.”

Twitter’ın Ürün Müdürü Justin Hoang ise konuyu şu şekilde detaylandırdı: “Twitter Alışveriş ailesini genişletirken ve Product Drops gibi yeni özellikleri test ederken, önceliğimiz ticaret yapanlara alışveriş yapanlarla bulundukları yerde buluşmalarına yardımcı olan yeni araçlar sağlamak oldu. Alışveriş yapanların Twitter’da olduğunu biliyoruz, bu nedenle satıcıların etkileşim kurmak için profilde (Shop Spotlight ve Twitter Mağazaları gibi) veya zaman çizelgesinde bu yeni özelliğimiz gibi alışveriş özelliklerimizden nasıl yararlandıklarını görmekten heyecan duyuyoruz.”

Product Drops ile, bir satıcı yaklaşan bir lansman hakkında Tweet gönderdiğinde, Tweet’in altında bir “Bana Hatırlat” düğmesi görülecek. Tek dokunuşla Drop’un hatırlatılması talep edilebilecek. Lansman gününde, bildirimler sekmesinde, düşüşten 15 dakika önce ve düşüş anında bir uygulama içi bildirim alınabilecek, böylece satıcının web sitesinde ilk alışveriş yapanlardan biri olunabilecek ve diğer alışverişçileri geride bırakılabilecek. Bildirime tıklandığında, ürünü satıcının web sitesinde satın almak için bir “Web sitesinde alışveriş yapın” düğmesi görülecek.

Şu an için yalnızca ABD’de bulunan ve iOS cihazlarda Twitter’ı İngilizce olarak kullanan müşteriler bu yeni özelliği görebilecek ve kullanabilecek. Twitter, bu özelliği iş ortaklarıyla test ediyor. Yakında çıkacak olan markalardan bazıları @Dior, @unionlosangeles, @Fossil x @JeffStaple ve @LEGO_Group olacak.

Yaz aylarında satışları artırmak için 4 ipucu

featured
1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
3 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
monster
Canavar uçan ata dönüştü: Monster, uluslararası pazara yeni bir isimle çıkacak
enflasyon
Enflasyon yüzde 78,62’ye yükseldi
Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Kıtlama şeker” artık marka değeri taşıyor
Haberler
Erzurum’un “Kıtlama Şeker”i artık bir marka!
Seda Başpınar
4 hafta önce
Z'lerin aklını çelen ofisler
Haberler
Yeni nesil ofislerdeki hangi özellikler Z’lerin aklını çeliyor?
Gizem Yıldız
18 Mayıs 2022
Dünyanın ilk holografik nft defilesi
Haberler
Dünyanın ilk holografik NFT defilesi gerçekleşti
Gizem Yıldız
26 Mayıs 2022
web site dönüşümü
Haberler
Pazarlamacılar web sitesi dönüşümlerini nasıl güçlendirebilir?
Marketing Türkiye
25 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.