Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Marketing&Management Summit’de açıklanacak

B2B Marketing&Management Summit ülkemiz ekonomisini sırtlayan B2B modellerin gelişmesine yönelik bir zirve olarak 24 Kasım’da  sektörün paydaşlarıyla buluşacak. İçeriği itibarıyla üreten şirketlerinin sıkça karşılaştığı sorunlara odaklanacak olan zirvede bir başka özgün çalışma da başarılı B2B şirketlerin ödüllendirilmesi olacak. Zirvenin sonunda gerçekleştirilecek olan “B2B Excellence Awards” ödül töreni ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak… 

Bir işletmenin gereksinimleri üzerinden yola çıkan araştırma 12 sektör ve 4 deneyim alanında büyük, orta ve küçük boy şirketlere en başarılı tedarikçilerini sordu. Sonuçlar B2B Marketing&Management Summit içinde açıklanacak.

B2B Marketing & Management Summit “Yaratıcılık”, “Kurumsal Kültür”, “Dijital Dönüşüm” ve “İş Stratejisi” olmak üzere dört ana temaya odaklanacak. Kuantum Araştırma’nın 50 bin KOBİ’lik datasının nabzını tutan B2B SEKTÖRDE DURUM: GÜVEN-İSTİHDAM-YATIRIM ANALİZİ de ilk kez zirvede açıklanacak. Bir endeks olarak düşünülen analizin her ay gerçekleştirilmesi ve kamuoyuna açıklanması planlanıyor.

Pazarlama trendlerinin B2B sektöre etkisi ve tüketici iç görüsünün ürün ve hizmetlere yansıması konusunda Deloitte’ın küresel raporlarından faydalanılacak.

Zirvede ayrıca B2B’nin en önemli yönetim fonksiyonları da derinlemesine incelenecek. Satın almanın öneminin irdeleneceği “Satın Alma Sürecinin Pazarlamanın 4p’sine ve Kurumsal İtibara etkisinin” tartışılacağı zirvede; Dijital Varlıkların Yönetimi, Dijital Dönüşüm/Veri, Private Label’ın Yükselişi, Akıllı Çözümler/Akıllı App’lerin yanı sıra Pazar Yerleri ve Ortak Hareket Etmenin Gücü gibi B2B sektör odaklı konular da konuşulacak.

B2B Excellence Awards Yılın En İtibarlı İş Ortağını Seçiyor

Marketing Türkiye, Kuantum Araştırma ile bir ilki gerçekleştirerek “B2B Exellence Awards” ile “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortaklarını” ödüllendirecek. Türkiye temsili 2 bin 800 işletmeyle görüşülerek gerçekleştirilen kapsamlı bir araştırmaya dayanan ödüllendirme mekanizması Deloitte’un uzmanlığıyla değerlendirildi. Türkiye’nin yaygın B2B sektörlerinde “En İtibarlı İş Ortakları” 24 Kasım’da gerçekleşecek B2B Marketing & Management Summit’in ardından düzenlenecek törende ödüllerine kavuşacak.

Kuantum Araştırma, “Mükemmellik Marka Modeli” adı altında Bilinirlik Puanı, Müşteriye Verilen Önem, Tanıma ve Beğeni Puanı, Mevcutta Markanın Tercih Durumu olmak üzere dört ana başlık altında dokuz alt kriterde sorular sordu ve değerlendirilme yaptı.

B2B Exellence Awards’da ilk üçte yer alan markalar

(Liste alfabetik olarak sıralanmıştır. Birinciler online törenle açıklanacak.)

Ofis Kırtasiye Kategorisi
Avansas
Metro
Migros

Gıda Mutfak Kategorisi
A101
BİM
Migros

Temizlik Kategorisi
A101
BİM
Migros

Yemek Kartı Kategorisi
Edenred (Ticket)
Multinet UP
Sodexo

Akaryakıt Kategorisi
OPET
Petrol Ofisi
Shell

Kargo Kategorisi
Aras Kargo
PTT Kargo
Yurtiçi Kargo

GSM Kategorisi
Turkcell
Türk Telekom
Vodafone

Banka Kategorisi
Akbank
Garanti Bankası
Ziraat Bankası

İnternet Sağlayıcı Kategorisi
Turkcell Superonline
Türk Telekom (TTNET)

Elektronik Kategorisi
Hepsiburada
Media Markt
Teknosa

Çevre ve Doğa Hakları Konusunda Duyarlı Markalar
Beko
Turkcell
Vestel

Kadın Hakları Konusunda Duyarlı Markalar
Beko
Koç Holding
Vodafone

En Başarılı E-Ticaret Platformu
Hepsiburada
N11
Trendyol

Sürdürülebilirlik ve Enerji Tasarrufu Konusunda Duyarlı Markalar
Arçelik
Beko
Vestel

En Dijital ve Teknolojik Türk Markaları
Arçelik
Turkcell
Vestel

Uzun Dönem Araç Kiralama Kategorisi
Avis
Hedef Filo
Intercity

İLGİLİ HABERLER