18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak
Haberler

Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak

Marketing Türkiye
8 Kasım 2020
2 dk okuma

B2B Marketing & Management Summit ülkemiz ekonomisini sırtlayan B2B modellerin gelişmesine yönelik bir zirve olarak 24 Kasım’da sektörün paydaşlarıyla buluşacak. İçeriği itibarıyla üreten şirketlerinin sıkça karşılaştığı sorunlara odaklanacak olan zirvede bir başka özgün çalışma da, başarılı B2B şirketlerin ödüllendirilmesi olacak. Zirvenin sonunda gerçekleştirilecek olan “B2B Excellence Awards” ödül töreni ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak…

B2B Marketing & Management Summit “Yaratıcılık”, “Kurumsal Kültür”, “Dijital Dönüşüm” ve “İş Stratejisi” olmak üzere dört ana temaya odaklanacak. Kuantum Araştırma’nın 50 bin KOBİ’lik datasının nabzını tutan B2B Sektör Durumu: Güven-İstihdam-Ya-tırım Analizi de ilk kez zirvede açıklanacak. Bir endeks olarak düşünülen analizin her ay gerçekleştirilmesi ve kamuoyuna açıklanması planlanıyor. Zirve kapsamında pazarlama trendlerinin B2B sektöre etkisi ve tüketici iç görüsünün ürün ve hizmetlere yansıması konusunda Deloitte’un küresel raporlarından faydalanılacak. Zirvede ayrıca B2B’nin en önemli yönetim fonksiyonları da derinlemesine incelenecek. Satın almanın öneminin irdeleneceği “Satın Alma Sürecinin Pazarlamanın 4P’sine ve Kurumsal İtibara etkisinin” tartışılacağı B2B Marketing & Management Summit’te; “Dijital Varlıkların Yönetimi”, “Dijital Dönüşüm/Veri”, “Private Label’ın Yükselişi”, “Akıllı Çözümler/Akıllı App’ler”in yanı sıra “Bankaların değişen rolü” ve “İş ortaklığı” gibi B2B sektör odaklı konular da konuşulacak.

B2B Marketing & Management Summit’te neler konuşulacak?
1) Pazarlama trendlerinin B2B4C sektörüne etkisi
2) B2B’de durum-güven-istihdam-yatırım analizleri
3) Satın almanın pazarlamanın 4P’sine ve itibara etkisi
4) Veri, veri ve her zaman veri…
5) B2B’de private label’ın yükselişi
6) Akıllı çözümler – akıllı app’ler
7) B2B: Bir uzun yol hikayesi
8) B2B’nin dijital varlık yönetimi
9) Bankaların değişen rolü ve iş
ortaklığı
10) B2B’de başarı takım işidir

Pazarlama trendlerinin B2B4C sektörüne

Trendlerin hızla değiştiği, dijital dönüşüm ve pandemi etkileriyle beraber artık köklü bir paradigma değişiminin konuşulduğu pazarlama alanında yaşananlar, B2B süreçlerden geçerek son tüketiciye iş yapan sektörleri nasıl etkiliyor? Yeni gelişmeler, bu sektörde hak ettiği karşılığı bulabiliyor mu? Değişimler markalarda nasıl karşılanıyor, refleksler nasıl belirleniyor? Tüm bu zor sorular zirvede sektör analizleri, öngörüleri ve birikimiyle Deloitte Türkiye tarafından yanıtlanacak.

Veri, veri ve her zaman veri

Big Data ve bu verinin işlenmesinde kılavuz rolü oynayan “big question” konusu, iş modellerinin temelini oluşturan en önemli faktörlerden biri olarak adeta modern çağın gideceği yönü belirliyor. B2B sektöründe kilit pozisyonda bulunan veri analitiği konusu; karşılaşılan sorunlar, çözümler ve yeni fırsatlar odağında ele alınacak.

B2B’DE durum, güven, İstihdam, yatırım analizleri

Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek B2B sektörünün itibarlı iş ortaklarını belirleyen ve B2B Excellence Awards’ın değerlendirme kıstasını oluşturarak araştırmayı yürüten Kuantum Araştırma, zirvenin başlangıç konuşmasını yapacak. Sektördeki güncel durumu; yatırım hareketliliği, istihdama dair içgörüleri ve ortaklıklarda güven dengesini araştırma verileriyle ortaya koyacak.

Satın almanın pazarlamanın 4P’sine ve itibarına etkisi

B2B iş modeli içerisinde, satın alma kararlarının ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma aşamalarından oluşan pazarlamanın 4P sürecine etkisi ve tedarik aşamasında yapılan tercihlerin marka itibarı üzerinde yarattığı değişim, trendler ve tecrübeler odağında anlatılacak.

B2B’de Private Label’in yükselişi

Ülkemizde 2000’li yılların ortasından itibaren B2C süreçlere damgasını vuran; fiyat avantajı, yüksek kalite ve güvenilirlik bakımlarından son tüketici için kuvvetli alternatifler yaratan Private Label’lar B2B tarafında hızlı bir yükseliş trendi içinde. Tıpkı B2C süreçlerinde olduğu gibi B2B’de de yüksek fayda sunan Private Label’lar konusunda avantajlar, fırsatlar ve gelecek konusu B2B Marketing & Management Summit’te tartışılacak.

akıllı çözümler b2b B2B Excellence Awards B2B Marketing & Management Summit B2B4C Deloitte Türkiye Dijital dönüşüm iş stratejisi pazarlama Private Label yatırım analizleri
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brown - Forman Türkiye “Great Place to Work” olarak seçildi
Haberler
Brown – Forman Türkiye “Great Place to Work” olarak seçildi
Advertorial
10 Temmuz 2025
"Aile Markası" olmanın sırrı Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında...
Haberler
“Aile Markası” olmanın sırrı Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında…
Nafizcan Önder
5 Temmuz 2025
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Haberler
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Marketing Türkiye
8 Temmuz 2025
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Haberler
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Sena Tufan
27 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.