Akıl sağlığını koruyan şirketler!

Akıl sağlığını koruyan şirketler!

HiDoctor ve uluslararası yönetim danışmanlık şirketi ve Deloitte’un Türkiye’de çalışanların akıl sağlığı konusundaki farkındalık seviyesini…

Yeni nesil dijital bankacılık…

Yeni nesil dijital bankacılık…

Ülkemizde, teknolojiye adaptasyon gücüyle dikkatleri her zaman üzerine çeken ve takdir kazanan sektörlerin belki de…

DNA'sında Cumhuriyet olan markalar

DNA’sında Cumhuriyet olan markalar

Marketing Türkiye’nin Aksoy Araştırma iş birliği ve Deloitte Türkiye uzmanlığıyla Cumhuriyetin 100. yılını iş dünyasının…

Cumhuriyetin değerleri değişiyor mu?

100. yıla özel araştırma: Cumhuriyetimizin değerleri değişiyor mu?

Cumhuriyetimizin kuruluş değerlerinin günümüz Türkiye’sinde bulduğu karşılığın tespit edilmesi ve kavramların geçmişten bugüne hizalanması için…

Brandverse Awards başvuru süreci başladı

Brandverse Awards başvuruları sona eriyor

Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarının adil bir süreç ve şeffaf…

Deneyimde Rönesans

XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş

Marketing Türkiye tarafından Deloitte Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’22, bu…

İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?

İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?

İlkin pandemi döneminde bir zorunluluk olarak hayatımıza giren “uzaktan çalışma” iş modeli, tedbirlerin ve kısıtlamaların…

XCO'21: "Deneyim değişmedi dönüştü!"

XCO’21: “Deneyim değişmedi dönüştü!”

Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı &…

Sosyal medyanın en iyileri 9 Haziran’da açıklanacak

Sosyal medyanın en iyileri 9 Haziran’da açıklanacak

Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilerle ve jüri değerlendirmesiyle ölçen en…

Çalışanına değer veren markalar

Çalışanına değer veren markalar

Salgınla birlikte iş yapış şekillerimiz de çalışan-işveren bağlarımız da değişti… Artık evlerde uzayan mesailerden yeni…

Değişen market alışkanlıkları karşısında perakendeci ne yapmalı?

Değişen market alışkanlıkları karşısında perakendeci ne yapmalı?

Deloitte Türkiye, Taze Gıda Tüketicisi Araştırması’nın sonuçlarını yayımladı. Pandemi öncesi tüketiciyle bugünkü tüketiciyi kıyaslayan araştırma…

Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak

Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak

B2B Marketing & Management Summit ülkemiz ekonomisini sırtlayan B2B modellerin gelişmesine yönelik bir zirve olarak…