27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’nin en çok tercih edilen e-ticaret sitesi GittiGidiyor oldu
Haberler

Türkiye’nin en çok tercih edilen e-ticaret sitesi GittiGidiyor oldu

Marketing Türkiye
31 Aralık 2015
1 dk okuma

 

Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması* (IAB) sonuçlarına göre GittiGidiyor, ülke geneli e-ticaret kategorisinde  birinci oldu.

Türkiye’deki web sitelerinin gerçek kullanıcı sayılarını (Real User), internet  kullanıcı aktivitelerini (sayfa görüntülenme, süre, ziyaret sayısı vb.) ve web sitelerinin sosyo-demografik profillerini tespit etmek için çalışan Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması (IAB), 2015 Ekim ayı sonuçlarını açıkladı.

IAB’nin 2015 Ekim ayı raporunun sonuçlarına göre** GittiGidiyor Türkiye geneli  e-ticaret kategorisinde

-Ziyaretçi sayfa görüntülenmesi,

-Kullanıcı,

-Tekil ziyaretçi kriterlerinde birinci sırada yer aldı.

GittiGidiyor, ayrıca Gemius’un internet kullanım alışkanlıklarına yönelik online ölçümleme ve araştırma raporuna göre Türkiye’nin en popüler 10 web sitesi  arasına girdi.

GittiGidiyor haber, video ve teknoloji sitelerinin yer aldığı listede 10. Sırada.

GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı,konuyla ilgili: “Türkiye’deki internet kullanım alışkanlıkları ve eğilimleri doğrultusunda hizmetlerimizi geliştiriyor ve kullanıcılarımıza benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmak istiyoruz. Mobilin öneminin daha da artacağı yeni yılda mobile özel kampanyalarımız, sahip olduğumuz ürün çeşitliliğini ön plana çıkaran yenilenmiş kategori sayfalarımızla müşterilerimize bulundukları yerden hızlı ve akıllı bir alışveriş deneyimi sunmayı sürdüreceğiz. GittiGidiyor, olarak bundan sonra da satıştan pazarlamaya, müşteri hizmetlerinden veri yönetimine kadar tüm iş süreçlerimizi, sayıları her geçen gün artan internet kullanıcılarının tercihleri ve talepleri doğrultusunda yapılandırarak e-ticaretin ev sahibi olmaya devam edeceğiz.” dedi.

 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
5 İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
Güncel Haberler
Big Bang Startup Challenge'da 1,74 milyar TL'yi aşan ödül ve yatırım açıklandı!
Big Bang Startup Challenge’da 1,74 milyar TL’yi aşan ödül ve yatırım açıklandı!
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Haberler
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
Türkiye'de her 10 kişiden 7'si eğitim politikalarından şikayetçi!
Haberler
Türkiye’de her 10 kişiden 7’si eğitim politikalarından şikayetçi!
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Haberler
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Sena Tufan
3 gün önce
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.