25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek
Haberler

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

Marketing Türkiye
10 Temmuz 2016
2 dk okuma

Türkiye’de artık çoğu marka neredeyse geleneksel reklama yatırım yaptığı kadar dijital mecraları da önemsiyor ve dijital reklamlar için hatrı sayılır bir bütçe ayırıyor.

Ancak buna rağmen markaların büyük kısmı dijitale yönelirken eski geleneksel yaklaşımlarından çoğu zaman kurtulamamış oluyor. Marka ajansından tırt bir şeyler istiyor, ajansı topu göğsünde yumuşatıp pasını veriyor ancak ne oluyorsa oluyor sonunda markanın istediği oluyor. Sonuç; gol yok.

İşte Türkiye’deki reklamcılık sektörünün ipliğini pazara çıkaran, görmediğimiz, hatta görsek de kabul etmediğimiz reklamcılık sırlarını ifşa eden, reklam modellerini bir güzel tiye alan hayali bir ajans var: Alenen Reklamcılık. ListeList‘ten Duygu Arslan hazırladı.

İşte Alenen Reklamcılık’ın sektörün gizli kalmış yanlarını açığa çıkaran “reklam çalışmalarından” bazıları…

1-Bina giydirme = Herkes görsün çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

2-Real time marketing = Gerçekten hiç zamanımız yok çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

3-Banner = Dijital yükseliyor çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

4-Outdoor = Apartman dış cephe çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

5-Entegre = Mecrası belirsiz çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

6-Print ad = Yapıştır çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

7-Ürün yerleştirme = Prodakt repılaycmınt çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

8-Print = Renkli çıktı alınır çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

9-Kurumsal kimlik = Bourne identity çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

10-Onlayn banner çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

11-Gerilla marketing = Bölücü pazarlama çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
3 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
4 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
5 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Güncel Haberler
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
3 Ağustos 2025
Anne sütünden ilham alan dondurma ABD'de satışta!
Haberler
Anne sütünden ilham alan dondurma ABD’de satışta!
İrem Alimoğlu
12 Ağustos 2025
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Haberler
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
İrem Alimoğlu
5 gün önce
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Haberler
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.