“Türkiye’de İş Dünyası” dergisi yayın hayatına başlıyor
Bugüne kadar görsel ve basılı olmak üzere birçok yayını bünyesinde toplayan İhlas Medya Grubu, yeni bir işe daha imza atıyor. Grup bünyesinde çıkacak olan Türkiye’de İş Dünyası dergisi, ekonomi ve iş dünyasında referans kaynak olmak hedefiyle kasım ayında ilk sayısını okuyucularıyla buluşturacak.
Türkiye’de İş Dünyası dergisi, ekonomi yayıncılığına yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor. İş insanları, yöneticiler ve yatırımcılar için güvenilir bir referans kaynağı olması beklenen dergi; iş dünyasının nabzını tutarak, ekonomi yayıncılığında fark yaratmayı hedefliyor.
Sürdürülebilirlik Kalkınma Amaçları’na sıkı sıkıya bağlı kalarak yayıncılık yapacak olan dergi, “Daha Yaşanabilir Bir Dünya İçin Ekonomi” sloganını kullanacak.
Genel Yayın Yönetmenliğini ekonomi gazeteciliğinin usta ismi Celal Toprak’ın, Yazı İşleri Müdürlüğünü ise Hüsne Pamuk’un yürüteceği derginin yayın kurulunda da önemli isimler yer alıyor.
1 Kasım 2021 tarihi itibarıyla okurlarıyla buluşacak olan dergi bünyesinde; Türkiye ve dünya ekonomisine ilişkin güncel haberlerin yanı sıra iş dünyasının duayen isimleri ile gündem, tecrübe ve iş geçmişlerine dönük başarı hikayeleri aktarılırken sektörde 100 yılını tamamlamış köklü firmaların temsilcileri, dijital çağın yeni oyuncuları, hukuk ve akademi çevrelerinden uzman isimlerle de bir araya gelinecek.
Gündeme göre belirlenecek kapak ve dosya konularını uzman görüşleri ve ekonomik kurumların raporlarını kaynak alarak tüm detaylarıyla ele alırken, ekonomi dünyasının yakından tanıdığı uzmanların (yönetici, akademisyen vb…) gündem belirleyecek makaleleri de Türkiye’de İş Dünyası dergisine ayrı bir derinlik katacak. Sektör ve bölge haberlerinin de yer alacağı yayın her sayısında; savunma sanayi, tekstil, hazır giyim, gıda, turizm gibi farklı alanlarda Türkiye’nin geldiği noktaya işaret ederek, hem firma görüşleri hem de güncel rakamlar eşliğinde söz konusu sektörün; imalatta, ihracatta ve ithalatta geldiği yer gözler önüne serilecek.
Basılı tarafının yanı sıra dijital platformlarda da etkin bir şekilde varlığını sürdürecek olan dergi; Web Sitesi, Youtube, Linkedin, Facebook, Instagram hesaplarıyla dijital çağın hem takipçisi hem de takip edileni olmayı hedefliyor.