2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye'de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi
Haberler

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi

Marketing Türkiye
25 Nisan 2015
2 dk okuma

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası (BCCT), 128 yıllık tarihinde dönüm noktası teşkil edecek bir adım atarak, gelişen ve yenilenen kimliğini yansıtan bir logo seçti. Odanın marka imajı için kilit önem taşıyan yeni logo, prestijli geçmişi ve mirası korumakla birlikte yeni hedefleri de işaret ediyor.

Yeni logo, Birleşik Krallık Başkonsolosu ve Birleşik Krallık Yatırım ve Ticaret Ajansı (UKTI) Türkiye, Orta Asya ve Güney Kafkasya Genel Direktörü Leigh Turner’ın onur konuğu olarak katıldığı bir resepsiyon ile iş dünyasına tanıtıldı. Turner UKTI ve BCCT arasında özel bir işbirliği olduğunu vurgulayarak, Odanın gelecekteki önemli başarılarını müjdeleyen bu dönüşüme tanıklık etmekten mutluluk duyduğunu ifade etti.

Türkiye’de İngiliz Ticaret Odası Başkanı Chris Gaunt, “Yeni bir logo tasarımı fikri Odanın yenilenen ruhundan, iş dünyasındaki aktif ve öncü rolünün güçlenmesinden doğdu. Günümüz piyasa dinamiklerine göre gelişen yapımızın yalın ve etkili bir logo ile yansıtılmasını istedik.” diyerek, İngiltere ve Türkiye arasındaki ticaretteki Odanın aktif rolünü sade ve dinamik bir görsel ile simgeleştirdiklerini belirtiyor.

Amblem ve kelimelerden oluşan yeni logo, Odanın üyesi ve stratejik ortağı olan marka tasarım danışmanlığı firması Brandseers imzasını taşıyor. Bu yeni tasarım “parlak bağlantılar” fikrinden ilham alınarak geliştirildi. Birbirini işaret eden sekiz oklu amblem Odanın dinamik ve yenilikçi ruhuna gönderme yaparken, iş dünyasında başarı ve büyüme için başvurulan bir buluşma noktası oluşunu da ifade ediyor. Logonun ana renkleri Birleşik Krallık ve Türk bayrağının renklerinden esinlenerek seçildi. Bu renkler iki ülkenin işbirliği ile yaratılan fırsatları vurguluyor. Logodaki yazı da ayrıntılı bir çalışmanın eseri. Ambleme eşlik eden yazının karakteri okunabilirliği, gücü ve zamansızlığı nedenleriyle tercih edildi. Koyu gri rengi ise geleneği ve profesyonelliği çağrıştırıyor.

Türkiye'de İngiliz Ticaret Odası logosunu yeniledi

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak...
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak…
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Marketing Türkiye
1 Ekim 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.