1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye yabancı dilde en istekli ülke
Haberler

Türkiye yabancı dilde en istekli ülke

Marketing Türkiye
17 Haziran 2017
2 dk okuma

Dünyanın en büyük online dil öğrenme ağı busuu, Türkiye’deki hedeflerini büyüttü. Üye sayısını 2.2 milyona çıkaran busuu, geçen yılı 500 bin yeni üye ile kapatmıştı. Bu yılki hedef ise yüzde 50 büyüme…

busuu’nun büyümesi Türkiye’nin teknoloji ve yabancı dile olan ilgisini ortaya koyuyor. Yapılan araştırma da Türkiye’nin yabancı dil konusunda ne kadar istekli olduğunu gösteriyor. Araştırmaya göre Türkiye’de kullanıcılar, kendilerini yabancı dil öğrenmeye adayarak bugüne kadar ortalama 28 saati busuu’da bilgisayar ve akıllı telefonlar üzerinden dil öğrenerek geçirdiler. Bu ortalama ile Türkiye, Almanya ve İtalya’yı da geçerek dünyada ilk sıraya çıktı.
busuu’nun CEO’su ve Kurucusu Bernhard Niesner şöyle konuşuyor: “Dünyanın dört bir yanındaki dil öğrenen kişilere öğrenmesini, ilerlemesini ve hedeflerine ulaşmasını sağladığımızı görmek bizi çok gururlandırıyor. Türkiye bizim için önemli bir pazar ve biz Türk kullanıcılarımıza harika bir dil öğrenme deneyimi sunmaya odaklandık.’’

Günde 10 dakikada yabancı dil öğrenilir mi?
busuu bir sosyal dil öğrenme ağı. Üyeler, istediği dili ana dilinde konuşanlarla öğreniyor. busuu kullanıcıları, kendi ana dillerindeki sınıf çalışmalarında diğerlerine yardımcı olurken, bir dil öğreniyorlar. busuu, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, Almanca, İtalyanca, Portekizce, Çince, Japonca, Lehçe, Türkçe, Rusça ve Arapça olmak üzere toplam 12 dilde eğitim veriyor. Busuu, busuu.com ve busuu akıllı telefon/tablet uygulaması üzerinden yabancı dil öğretiyor. Günde 10 dakika çalışarak yeni bir dil öğrenilebileceğini savunuyor.
Dünya çapında 60 milyon kullanıcı ile ikili konuşmalar yaptırıyor. Böylece kullanıcılar öğrenmek istediği dili anadilinde konuşanlardan da öğrenebiliyor. busuu ile 22 saatlik premium çalışma üniversitede 1 dönem dil eğitimine denk geliyor.

Kim ne için öğreniyor?
Yapılan araştırma Türkiye’de ücretsiz sürüm busuu kullananların büyük kısmının kültür ve seyahat için kullandığını ortaya koyuyor. Premium yani ücretli üyelikte ise ilk sırada iş için dil öğrenimi geliyor. Yeni kullanıcıların en büyük kısmı İstanbul, Ankara ve İzmir’den geliyor.  Kullanıcıların yüzde 48’i kadın, yüzde 52’si ise erkek kullanıcılardan oluşuyor.

Türkiye’deki kullanıcılar ne için yabancı dil öğreniyor?
Yüzde 39 – İş
Yüzde 40 – Kültür
Yüzde 21 – Seyahat

Yabancı dil öğrenenlerin cinsiyetleri?
Yüzde 48.3 – Kadın
Yüzde 51.7 – Erkek

Yaş aralığı olarak ise şöyle:
< 18 30 10%
18-24 69 23%
25-34 81 27%
35-44 62 21%
45-54 34 11%
55-64 13 4%
65-74 8 3%
75+ 1 0%

En çok hangi şehirler yabancı dil öğrenmek için çalışıyor?
İstanbul – Yüzde 37.2
Ankara – Yüzde 12.26
İzmir – Yüzde 7.91
Bursa – Yüzde 4.06
Antalya – Yüzde 3.79

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
4 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
5 çikolata
Türkiye hangi çikolatanın bağımlısı?
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
apple
Apple’dan beklenmeyen geri adım: Komisyon dengeleri değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Renkler tüketiciye ne söylüyor?
Haberler
Renklerin tüketicinin dikkati üzerindeki etkisi kanıtlandı
Gizem Yıldız
20 Mayıs 2022
Pazarlamacılar için yeni çalışma modelleri yükleniyor
Haberler
Pazarlamacılar için yeni çalışma modelleri yükseliyor
Gizem Yıldız
19 Mayıs 2022
NFT pazarı düşüşe geçmedi, sadece soluklanıyor!
Haberler
NFT pazarı düşüşe geçmedi, sadece soluklanıyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Yeni paradigma: Kırılganlığı kabullenmek
Haberler
Yeni paradigma: Kırılganlığı kabullenmek
Akan Abdula - Özge Sargın
9 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.