20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…
Haberler

Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…

Marketing Türkiye
19 Ocak 2024
2 dk okuma

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD), 18 Ocak 2024 tarihinde, İstanbul’da gerçekleştirdiği olağan genel kurulunda yeni yönetimini seçti.  Dernekte iki yıl süreyle görev yapacak yeni yönetim kurulu, veri toplama kurulu, denetleme kurulu, etik kurulu ve disiplin kurulu üyelerinin seçildiği olağan genel kurulda, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Başkanlığına Ipsos’un Türkiye CEO’su Sidar Gedik getirildi.

TÜAD’ın Asbaşkanlığına GfK Türkiye&İsrail Genel Müdürü Kıvanç Bilgeman seçilirken, Genel Sekreter Kantar Insights Division’dan Hande Beceren, Sayman ise Kantar Media Genel Müdür Yardımcı Erdem Tolon  oldu. TÜAD Yönetim Kurulunda yer alan diğer isimler ise Publicis Groupe Türkiye Head of DataWise’dan Cihan Bozkuş, Datacredence Kurucusu Çağla Bakış, Eti Kıdemli Tüketici ve Pazar Araştırma Müdürü Didem Ansel, Estima Araştırma ve Danışmanlık Yönetici Ortağı Hasan Tanla, Sia Insight Genel Müdürü Hüseyin Tapınç, Girişim Araştırma Genel Müdürü Taşkın Işık, ThinkNeuro CEO’su ve Uluslararası Final Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Yener Girişken.

Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…
Sidar Gedik
Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Başkanı

sektör ile ilgili düşüncelerini şu şekilde ifade etti: “Araştırma sektörü olarak uzun yıllardır kurumlara, markalara yol gösteriyoruz. Ürettiğimiz içgörüler ile insanı hızla değişen koşullarda daha iyi anlamak için çalışıyoruz. Araştırma dünyasının buluştuğu ve sektörümüzün kalbinin attığı derneğimize iki yıl süreyle başkanlık edecek olmak benim için gurur verici. TÜAD’ın yeni yönetimi, mevcut üyeleri ve gelecekte aramıza katılacak yeni üyelerle birlikte hem birbirimize hem de sektörümüze güç vermek için derneğimizin çatısı altında heyecanla çalışacağız.

Türkiye araştırma sektörü ekonomik büyüklük olarak hak ettiği yerde değil. Hacmi itibarı ile ülke ekonomisinden çok daha büyük bir hızla büyümesi gerekirken enflasyon seviyesini göz önüne aldığımızda yılı büyümeden kapattı. ESOMAR’ın 2022 yılı sektör raporuna göre global araştırma sektörü 2022 yılında yüzde %12 büyüdü, bu yaklaşık 130 milyar dolarlık bir endüstri için çok önemli bir büyüme oranı. Türkiye araştırma sektörü 2022 yılında ancak enflasyon kadar büyüyebildi, gerçek bir büyümeden bahsetmek maalesef mümkün değil. Ülkemizin G20 üyesi olduğu bir dünyada biz sektör olarak maalesef o seviyede değiliz. ESOMAR raporuna göre Türkiye araştırma sektörü, büyüklük olarak Dünya’da 45. sırada yer alıyor. Bu noktada ülkemizin araştırma sektöründe gidilecek çok yolu olduğu gözler önüne seriliyor. Araştırmanın markalar için bir yatırım kalemi olduğu anlayışını yerleştirmemiz sektörümüz için büyük önem taşıyor. Çünkü araştırma yapmadan öngörüde bulunmak, başarılı olabilmek çok zor ve hatta genellikle imkansız. Karar vericilerin bu gerçekten hareket etmeleri çok önemli. Biz ülke sektörünün oyuncuları olarak en yeni yaklaşımlar, teknolojiler ve kıymetli insan kaynağı ile karar vericilerin araştırma yatırımlarını artırmalarını bekliyoruz.”

featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
4 İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
5 OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
3 hafta önce
Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Haberler
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.