15 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…
Haberler

Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…

Marketing Türkiye
19 Ocak 2024
2 dk okuma

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD), 18 Ocak 2024 tarihinde, İstanbul’da gerçekleştirdiği olağan genel kurulunda yeni yönetimini seçti.  Dernekte iki yıl süreyle görev yapacak yeni yönetim kurulu, veri toplama kurulu, denetleme kurulu, etik kurulu ve disiplin kurulu üyelerinin seçildiği olağan genel kurulda, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Başkanlığına Ipsos’un Türkiye CEO’su Sidar Gedik getirildi.

TÜAD’ın Asbaşkanlığına GfK Türkiye&İsrail Genel Müdürü Kıvanç Bilgeman seçilirken, Genel Sekreter Kantar Insights Division’dan Hande Beceren, Sayman ise Kantar Media Genel Müdür Yardımcı Erdem Tolon  oldu. TÜAD Yönetim Kurulunda yer alan diğer isimler ise Publicis Groupe Türkiye Head of DataWise’dan Cihan Bozkuş, Datacredence Kurucusu Çağla Bakış, Eti Kıdemli Tüketici ve Pazar Araştırma Müdürü Didem Ansel, Estima Araştırma ve Danışmanlık Yönetici Ortağı Hasan Tanla, Sia Insight Genel Müdürü Hüseyin Tapınç, Girişim Araştırma Genel Müdürü Taşkın Işık, ThinkNeuro CEO’su ve Uluslararası Final Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Yener Girişken.

Türkiye Araştırmacılar Derneği yeni yönetimini seçti…
Sidar Gedik
Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Başkanı

sektör ile ilgili düşüncelerini şu şekilde ifade etti: “Araştırma sektörü olarak uzun yıllardır kurumlara, markalara yol gösteriyoruz. Ürettiğimiz içgörüler ile insanı hızla değişen koşullarda daha iyi anlamak için çalışıyoruz. Araştırma dünyasının buluştuğu ve sektörümüzün kalbinin attığı derneğimize iki yıl süreyle başkanlık edecek olmak benim için gurur verici. TÜAD’ın yeni yönetimi, mevcut üyeleri ve gelecekte aramıza katılacak yeni üyelerle birlikte hem birbirimize hem de sektörümüze güç vermek için derneğimizin çatısı altında heyecanla çalışacağız.

Türkiye araştırma sektörü ekonomik büyüklük olarak hak ettiği yerde değil. Hacmi itibarı ile ülke ekonomisinden çok daha büyük bir hızla büyümesi gerekirken enflasyon seviyesini göz önüne aldığımızda yılı büyümeden kapattı. ESOMAR’ın 2022 yılı sektör raporuna göre global araştırma sektörü 2022 yılında yüzde %12 büyüdü, bu yaklaşık 130 milyar dolarlık bir endüstri için çok önemli bir büyüme oranı. Türkiye araştırma sektörü 2022 yılında ancak enflasyon kadar büyüyebildi, gerçek bir büyümeden bahsetmek maalesef mümkün değil. Ülkemizin G20 üyesi olduğu bir dünyada biz sektör olarak maalesef o seviyede değiliz. ESOMAR raporuna göre Türkiye araştırma sektörü, büyüklük olarak Dünya’da 45. sırada yer alıyor. Bu noktada ülkemizin araştırma sektöründe gidilecek çok yolu olduğu gözler önüne seriliyor. Araştırmanın markalar için bir yatırım kalemi olduğu anlayışını yerleştirmemiz sektörümüz için büyük önem taşıyor. Çünkü araştırma yapmadan öngörüde bulunmak, başarılı olabilmek çok zor ve hatta genellikle imkansız. Karar vericilerin bu gerçekten hareket etmeleri çok önemli. Biz ülke sektörünün oyuncuları olarak en yeni yaklaşımlar, teknolojiler ve kıymetli insan kaynağı ile karar vericilerin araştırma yatırımlarını artırmalarını bekliyoruz.”

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
3 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde...
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde…
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

10 CEO'dan 7'si için yatırım önceliği "yapay zeka"
Haberler
10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka”
Nafizcan Önder
8 Kasım 2025
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Gençler "sözleşmeyi" bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe "güven ve takdir"
Haberler
Gençler “sözleşmeyi” bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe “güven ve takdir”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.