7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Haberler

Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…

Gizem Yıldız
15 Ağustos 2022
1 dk okuma

Saç ekimi amacıyla Türkiye’ye gelen 3 arkadaşın hikayesini anlatan Por Los Pelos (Saçım Yüzünden) henüz Türkiye’de vizyona girmedi ama kendine Türkiye gündeminde yer edindi. Warner Bros.’un yapımcılığını üstlendiği film, afişindeki “Turkish Hairlines” ifadesiyle Türkiye’nin en değerli markası olan Turkish Airlines’a da atıfta bulunuyor.

Dünyanın dört bir yanından turistler, Türkiye’ye yalnızca seyahat etmek için gelmiyor. Son yıllarda pek çok turistin rotasını Türkiye çevirme nedenlerinin başında saç ekimi geliyor. Yurt dışından gelen insanlar için Türkiye’de alınan herhangi bir tedavi ya da estetik işlem muhakkak uygun fiyata geliyor ancak özellikle saç ekimi konusunda uzmanların ünü kıtaları aşmış durumda. Bu durumun farkında olan İspanyol film yapımcıları, Türkiye’nin şöhretini beyaz perdeye taşıdı…

İspanyol sinemalarında bu hafta “Por Los Pelos” adıyla komedi türünde vizyona giren film, saç kıran yaşayan Seba, Rayco ve Juanjo isimli üç arkadaşın toplumsal baskıyla mücadelesini ve saç ektirmek için Türkiye’ye gelmelerini konu alıyor. İngilizce adı Turkish Hairlines olan filmin afişinde karakterler, özellikle İstanbul sokaklarından aşina olduğumuz biçimde saç bandanalarıyla yer alıyor.

Türkiye saç ekimi konusunda bir marka olma yolunda…

Filmin Türkiye’nin imajına nasıl yansıyacağı hala merak konusu. Twitter’da çoğu kullanıcı filmin Türkiye’nin imajını olumlu etkileyeceği görüşünde. Hatta Türkiye’nin saç ekimi konusunda bir marka olma yolunda olduğu konuşuluyor.

Ayrıca afişte atıfta bulunulan Turkis Hairlines ifadesi Turkish Airlines’ın bu saç ekimlerinin seyahat sponsoru olup olmadığı sorularını gündeme getirdi.

Konuyla ilgili sosyal medyaya yansıyan yorumlar şöyle;

Ucuza saç ekimi için Türkiye’ye gelen ekibin yaşadığı komik maceraları konu alan “Saçım Yüzünden” filmi İspanya’da vizyona girdi. Türk Hava Yolları Turkish Airlines’ı Turkish Hairlines olarak işlemeleri hoş olmuş. pic.twitter.com/X9ul1RogxH

— Ata Benli (@atabenli) August 12, 2022
https://twitter.com/umtdurmus/status/1557616167551909889
https://twitter.com/gordiondm1/status/1556340451757760512
https://twitter.com/AdnanErasln/status/1558460453155635201

maçtan sonra turkish hairlines bileti alsın https://t.co/sE1z96qiSJ

— meftun (@mef_ties) August 13, 2022

Yav, bizim yapmamız gereken filmi İspanyollar çekmiş:) Filmin adı, Saçım Yüzünden ve dün İspanya’da gösterime girmiş. Ha, Turkish Airlines’a, “Turkish Hairlines” deniyormuş 🙂 pic.twitter.com/EimyIkUIvv

— H.Kerem Fındık (@keremfndk) August 13, 2022

TV izleyenler azalıyor, YouTube ve Netflix ana ekrana dönüşüyor

featured Turkish Hairlines
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Haberler
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Haberler
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Mendil kutuları tuvale dönüştü...
Haberler
Mendil kutuları tuvale dönüştü…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.