18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Haberler

Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…

Gizem Yıldız
15 Ağustos 2022
1 dk okuma

Saç ekimi amacıyla Türkiye’ye gelen 3 arkadaşın hikayesini anlatan Por Los Pelos (Saçım Yüzünden) henüz Türkiye’de vizyona girmedi ama kendine Türkiye gündeminde yer edindi. Warner Bros.’un yapımcılığını üstlendiği film, afişindeki “Turkish Hairlines” ifadesiyle Türkiye’nin en değerli markası olan Turkish Airlines’a da atıfta bulunuyor.

Dünyanın dört bir yanından turistler, Türkiye’ye yalnızca seyahat etmek için gelmiyor. Son yıllarda pek çok turistin rotasını Türkiye çevirme nedenlerinin başında saç ekimi geliyor. Yurt dışından gelen insanlar için Türkiye’de alınan herhangi bir tedavi ya da estetik işlem muhakkak uygun fiyata geliyor ancak özellikle saç ekimi konusunda uzmanların ünü kıtaları aşmış durumda. Bu durumun farkında olan İspanyol film yapımcıları, Türkiye’nin şöhretini beyaz perdeye taşıdı…

İspanyol sinemalarında bu hafta “Por Los Pelos” adıyla komedi türünde vizyona giren film, saç kıran yaşayan Seba, Rayco ve Juanjo isimli üç arkadaşın toplumsal baskıyla mücadelesini ve saç ektirmek için Türkiye’ye gelmelerini konu alıyor. İngilizce adı Turkish Hairlines olan filmin afişinde karakterler, özellikle İstanbul sokaklarından aşina olduğumuz biçimde saç bandanalarıyla yer alıyor.

Türkiye saç ekimi konusunda bir marka olma yolunda…

Filmin Türkiye’nin imajına nasıl yansıyacağı hala merak konusu. Twitter’da çoğu kullanıcı filmin Türkiye’nin imajını olumlu etkileyeceği görüşünde. Hatta Türkiye’nin saç ekimi konusunda bir marka olma yolunda olduğu konuşuluyor.

Ayrıca afişte atıfta bulunulan Turkis Hairlines ifadesi Turkish Airlines’ın bu saç ekimlerinin seyahat sponsoru olup olmadığı sorularını gündeme getirdi.

Konuyla ilgili sosyal medyaya yansıyan yorumlar şöyle;

Ucuza saç ekimi için Türkiye’ye gelen ekibin yaşadığı komik maceraları konu alan “Saçım Yüzünden” filmi İspanya’da vizyona girdi. Türk Hava Yolları Turkish Airlines’ı Turkish Hairlines olarak işlemeleri hoş olmuş. pic.twitter.com/X9ul1RogxH

— Ata Benli (@atabenli) August 12, 2022
https://twitter.com/umtdurmus/status/1557616167551909889
https://twitter.com/gordiondm1/status/1556340451757760512
https://twitter.com/AdnanErasln/status/1558460453155635201

maçtan sonra turkish hairlines bileti alsın https://t.co/sE1z96qiSJ

— meftun (@mef_ties) August 13, 2022

Yav, bizim yapmamız gereken filmi İspanyollar çekmiş:) Filmin adı, Saçım Yüzünden ve dün İspanya’da gösterime girmiş. Ha, Turkish Airlines’a, “Turkish Hairlines” deniyormuş 🙂 pic.twitter.com/EimyIkUIvv

— H.Kerem Fındık (@keremfndk) August 13, 2022

TV izleyenler azalıyor, YouTube ve Netflix ana ekrana dönüşüyor

featured Turkish Hairlines
1 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
2 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
3 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
4 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
5 The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Güncel Haberler
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Sena Tufan
7 gün önce
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Sena Tufan
3 Kasım 2025
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
Haberler
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.