9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell dijital ihracat dönemini başlattı
Haberler

Turkcell dijital ihracat dönemini başlattı

Marketing Türkiye
26 Şubat 2018
2 dk okuma

İspanya’nın Barcelona şehrinde düzenlenen Mobil Dünya Kongresi’nde (MWC) yapılan toplantıyla duyurulan Lifecell Ventures ile dijital servislerin ihracatı hedefleniyor.

Son 10 yılda telekom altyapısını kullanarak dünyada milyarlarca kullanıcıya ulaşan online platformlarla (OTT) rekabet etmenin yolunun telekom ve OTT yeteneklerinin birleştirilmesinden geçtiğini belirten Turkcell Genel Müdürü ve Lifecell Ventures İcra Kurulu Başkanı Kaan Terzioğlu, “2015 yılında başlattığımız dönüşümle sadece mobil ve sabit altyapılarımızı birleştirmedik, üzerine telekom ve OTT yeteneklerini bir araya getirerek oluşturduğumuz servislerimizi koyduk. Bugün geldiğimiz noktada fizy, TV+, BiP, Lifebox, Dergilik gibi servislerimiz Türkiye’de rakiplerini geride bırakmış durumdalar. Şimdi bu deneyimi dünyada Telekom sektörüne taşıma zamanı. Turkcell Grup iştiraklerinden Lifecell Ventures ile artık bu servislerimizi diğer operatörlerin kendi müşterilerine sunmalarının yolunu açıyoruz” dedi.

Telekom sektörüne yeni bir soluk getireceğiz

Telekom sektörüne yeni bir soluk getirmek istediklerini belirten Terzioğlu, şunları söyledi: “Lifecell Ventures ile dünyanın her yerindeki tüketicilere dijital iletişim, eğlence, müzik, TV, ticaret ve e-ticaret uygulamalarıyla bulut çözümleri sunmaya başladık. İlk müşterilerimizden biri Moldova’daki iletişim operatörü Moldcell oldu. Moldcell, bulut depolama servisimiz Lifebox ve mesajlaşma platformumuz BiP’i kullanacak.”

Normalde bir telekom operatörünün müşterileriyle ilişkisinin günlük 31 dakikalık arama-aranma süresi olduğunu anlatan Terzioğlu, “Biz ise ürün ve servislerimizle günün 1440 dakikasının her anında müşterilerimizin yanında olmak istiyoruz. Şu anda Turkcell’de 31 dakikalık arama süresine ek olarak TV+ ile 63, BiP ile 46, fizy ile 24, Dergilik ile 27 dakika daha müşterimizle ilişki kuruyoruz. Buna ek olarak müşterilerimiz Hesabım ve Paycell gibi servislerimiz üzerinde ise her gün milyonlarca işlem gerçekleştiriyor. Biz DNA’sında inovasyon olan bir şirketiz. Dijital servislerimizle de ülkemizin teknoloji açığını kapatıyoruz” dedi.

Yeni servislerini tanıttı

Turkcell, Mobil Dünya Kongresi’nde geliştirdiği yenilikleri de ziyaretçilerin beğenisine sundu. Bunlardan biri ‘Kopilot’ oldu. Kopilot, kullanım detayları, seyahat günlüğü, sürücü davranışı, sürüş modları ve bildirimleriyle araçlarla ilgili her şeyin kontrol altında tutulmasını sağlıyor. Stantta dikkat çeken diğer bir yenilik ise ‘Akıllı Tarım’ cihazı oldu. Bu cihaz, tarladaki mahsulde verimliliği arttırmak ve mahsul kalitesini yükseltmek için çiftçiye çevre, hava ve toprak koşullarıyla ilgili bilgi akışı sağlıyor, ortaya çıkan riskli durumları analiz ederek tarlanın sulanması ya da ilaçlanması gerektiğini çiftçiye cep telefonuna kurulan mobil uygulamayla önceden bildiriyor.

Kaynak: Hürriyet

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Haberler
Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Sena Tufan
1 hafta önce
Mendil kutuları tuvale dönüştü...
Haberler
Mendil kutuları tuvale dönüştü…
Marketing Türkiye
2 gün önce
Trump, TikTok için verilen süreyi uzattı
Haberler
Trump, TikTok için verilen süreyi uzattı
İrem Alimoğlu
7 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Nafizcan Önder
2 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.