TRKPA TV’de Spor Pazarlamasının Futbol boyutu konuşulacak…

Prof. Dr. İbrahim Kırcova @ibrahimkircova moderatörlüğünde gerçekleşen Pazarlama Canlı Yayınları’nın bugünkü gündemini Spor Pazarlamasının futbol boyutu oluşturuyor.

Süper Lig’in Marka Değeri nasıl arttırılır? Futbolu, yöneticisi, oyuncusu, ünlüsü… Marka değeri daha yüksek olabilir mi? Süper Ligin marka değerini etkileyen faktörler nelerdir? Sorularına cevap aranacak canlı yayının konukları ise İstanbul 2020 CEO’su Ali Kiremitçioğlu ve Prof.Dr. Musa Pınar olacak..

Marketing Türkiye üzerinden yayını izlemek için aşağıdaki videoyu görüntüleyebilirsiniz… 

 

İLGİLİ HABERLER