24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
EURO 2024'te çeyrek finale kalan "markalar!"
Trend

EURO 2024’te çeyrek finale kalan “markalar!”

Nafizcan Önder
4 Temmuz 2024
3 dk okuma

Avrupa’nın en büyük futbol şampiyonası Euro 2024 heyecanı hız kesmeden sürerken “bizim çocuklar” da çeyrek final biletini kaptı! Ancak elbette onlar bu yolu yalnız yürümüyor, arkasında milyonlar ve o milyonların olduğunu hissettiren iletişim çalışmaları var… Gemius bizim çocuklarla birlikte çeyrek finale kalan markaları ve iletişim çalışmalarını derledi… Gelin birlikte bakalım!

Arçelik

Milli Futbol Takımları Ana Sponsorlu olan Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Arçelik “Bizden Bir Tane Daha Yok” sloganının altını çizdi ve “Bu coşkunun, bu gururun bu ülke için anlamı çok. A Milli Futbol Takımımız aşkına bir aradaysak eğer bizden bir tane daha yok” mesajını kullandı.

Ülker

A Milli Takım Resmi Sponsoru olan Ülker hazırladığı reklam filminde “Memleketin yeri kalbimizin içi. Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin. Kalbinde memleketi taşıyanlarla kupa yolunda Almanya’dayız. Ülker Bizim Çocuklar’a başarılar diler” mesajına vurgu yaptı.

Sahibinden.com

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından Sahibinden.com da Euro 2024’e kayıtsız kalmayan markalardan biri oldu. Şirket “Kırmızı Beyaz – En Sahi Aşk” temasını işledi.

Trendyol

https://www.youtube.com/watch?v=QLChdz4FQPk

Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından Trendyol hazırladığı reklam filminde “Hani yıllardır beklediğin o fırsat ayağına gelir ya. Hadi şampiyon, şimdi herkese en iyi kimmiş gösterme zamanı. Herkesin heyecanla beklediği o an UEFA EURO 2024’te. Trendyol’un desteğiyle Avrupa’nın en iyileri futbolun kalbinde” mesajının altını çizdi.

Turkcell

https://www.youtube.com/watch?v=bBkAFQWZvuk

Turkcell A Milli Takımımızı soluksuz destekleyen taraflarlarımızı ön plana çıkararak “

“Armasına, formasına
Tarihine, coşkusuna
Gururuna, duruşuna
Kupasına, sevdasına
Hilaline, yıldızına
11 Delikanlımızla
Gönlümüzü verdik futbol aşkına!”

dizelerini paylaştı ve “Yıllardır olduğu gibi aşkla ve gururla A Milli Takımımızın yanındayız. Haydi #11Delikanlı!” mesajına vurgu yaptı.

Türk Hava Yolları

Türk Hava Yolları, A Milli Takımımızın yıldızlarına reklam filminde yer verdi. Hakan Çalhanoğlu ile başlayan reklam filminde “Bayrakları astık geliyoruz” sloganı kullanıldı. Evinde maçı seyreden Çalhanoğlu, topu ağlarla buluşturan takımımızın diğer genç yıldızı Arda Güler’in sembol haline gelen gol sevincini televizyon ekranında görürken “Aslanım benim” diyerek alkış tutuyor ve telefonla takım arkadaşı Oğuz Aydın’ı arayarak “As bayrakları as” diye çağrıda bulunuyor.

DenizBank

Hazırladığı 45 saniyelik reklam filminde DenizBank “Bizim sevgimiz koca bir deniz, her nefeste birlikteyiz biz! Ana Sponsoru olduğumuz Türkiye Milli Futbol Takımımızın her zaman yanındayız. #BizimÇocuklar‘a başarılar dileriz” mesajını öne çıkardı.

Türk Telekom

Türk Telekom sokaktaki insanın A Milli Takımımıza olan büyük ilgisini reklam filmine taşırken “Futbolla birleşiyoruz, futbolca konuşuyoruz. Maçların heyecanını Türk Telekom’la yaşıyoruz” sloganını kullanmayı tercih etti.

BtcTurk

5 milyonu aşkın kullanıcısı bulunan Türkiye’ni nönde gelen kripto para borsalarından BtcTurk, izleyenleri geçmişe doğru bir yolculuğa çıkarıyor ve  “Hayatta bazı ilkler vardır. Yıllar geçse de unutulmaz. Millilerimizin sahaya çıktığı o ilk an ve o ilk gol unutulmaz. İlk galibiyetimiz ve ilk kutlamamız, Dünya Kupası’nda ilk boy gösterişimiz, Avrupa’daki ilk çeyrek finalimiz ve tabii ki 2022 Dünya Kupası üçüncülüğümüz. Nasıl unutulabilir ki.” diyerek A Milli Takımımızın geçmişteki önemli tarihi anlarını ekrana getirmeyi tercih etti.

Damat Tween

Damat Tween, siyah-beyaz hazırladığı reklam filminde kendi hazırladığı kreasyonu üzerinde taşıyan A Milli Takımımızın yıldızlarını öne çıkardı ve “Milli Futbol Takımı’mızın Resmi Giyim Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz” mesajını verdi.

Gillette

P&G çatısı altında faaliyet gösteren ve Türkiye Milli Futbol Takımı Erkek Bakım Markası olan Gillette, A Milli Futbol Takımımızın oyuncularından Kenan Yıldız’ı reklam yüzü olarak tercih etti ve “Her maça jilet gibi hazırlanmak için Kenan Yıldız’ın tercihi Gillette Mach3 Charcoal. Sen de maç tıraşını ol, milli takımımıza jilet gibi destek ol” mesajını verdi.

Rexona

Rexona, Euro 2024 iletişimini Hakan Çalhanoğlu üzerine kurdu ve “Üstün performansıyla kazanan Hakan, kazanan Rexona!” mesajını öne çıkardı.

15 reklam filmiyle A Milli Futbol Takımı’nın geçmişine yolculuk

EURO 2024 featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Haberler
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Nafizcan Önder
2 hafta önce
McDonald's'ın "Studio Ghibli" tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Haberler
McDonald’s’ın “Studio Ghibli” tarzı yapay zeka reklamları tepki çekti
Sena Tufan
3 Nisan 2025
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
4 gün önce
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
Haberler
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.