AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
THY’nin alt markası Anadolujet’in AJet olarak Sabiha Gökçen merkezli bir havayoluna dönüşmesiyle İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (İSG) ekonomik havayolu işletmeciliğinde hub oldu.
Temmuz 2023 itibarıyla Türk Hava Yolları’nın iştiraki olarak kurulan AJet Hava Taşımacılığı Anonim Şirketi’nin ilk uçağı, Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki Teknik A.Ş. hangarında düzenlenen lansmanda tanıtıldı. Yeni logosunda kırmızı renge veda eden, mavi ve siyah renkleri kullanan AJet’in kurumsal renklerine boyalı uçağı ilk kez gösterildi.
AJet’in global standartlarda düşük maliyetli hava yolu olarak faaliyetlerine devam edebilmek ve pazardaki rekabetçi konumunu güçlendirebilmek amacıyla genel müdürlük yönetim merkezini Sabiha Gökçen olarak belirlemesiyle Sabiha Gökçen Havalimanı, Türkiye’nin iki büyük “düşük maliyetli taşıyıcısına” ev sahipliği yapacak.
Zeren Grup, Alpet’in tamamını satın almak için işlemleri başlattı
Petrol Ofisi Grubu BP’nin Türkiye’deki akaryakıt operasyonlarını satın almak üzere hisse alım sözleşmesi imzaladığını duyurmasının ardından akaryakıt sektöründen bir satın alma haberi daha geldi. Zeren Grup, Altınbaş Holding’e ait Alpet’i satın almak için Rekabet Kurumu’na başvurdu.
Kurumun resmi sitesinden yapılan açıklamaya Altınbaş Petrol ve Ticaret Anonim Şirketinin tamamının Zeren Group Yatırım Holding Anonim Şirketi tarafından devralınması işlemine başlandı.
Rekabet Kurumu’nun onay vermesi durumunda Zeren Grup, 250 istasyonu bulunan Alpet’in tamamını devralacak.
WhatsApp’ın sevilen özelliği artık web sürümünde de olacak
WhatsApp’ın tek seferlik fotoğraf ve video gönderme özelliği, web sürümüne geri döndü. Geçtiğimiz sene web sürümünden kaldırılan özellik, bir yılın ardından yeniden kullanıma sunuldu.
Medya öğelerinin cihazın belleğinde saklanmamasını sağlayan özellik, son dönemde daha çok gizlilik isteyen kullanıcıların da favorisiydi. Ancak her tek seferlik video veya fotoğraf göndermek istediklerinde bunu cep telefonları aracılığıyla yapabiliyorlardı. Artık, tek seferlik medya öğeleri masaüstünden hem görüntülenebilecek hem de gönderilebilecek.
Orta sınıf eriyor mu?
Enflasyon, hayat pahalılığı, ekonomik kriz… Adına ne derseniz deyin son birkaç yıldır içinden geçtiğimiz bu güçlü fırtına zengin fakir arasındaki uçurumu büyütürken orta sınıfın da hızla erimesine yol açtı. Hal böyle olunca bugüne dek ezberlenmiş “orta sınıf” tanımları işlevini yitirdi, markalar için de bu sınıfı yeniden tanımlamak kaçınılmaz bir gerekliliğe dönüştü. Türkiye’nin önde gelen araştırmacılarıyla hem eriyen orta sınıfı hem de yeni orta sınıfın yeni gerçeklerini konuştuk…
Detayları incelemek için TIKLAYIN!
Ev teknolojilerinin yıldızları
Yaşam alanlarındaki konfor ve verimliliği arttıran ev teknolojileri artık modern hayatın da vazgeçilmezi. Peki, tüketiciler evde kullandıkları teknoloji ürünlerinde daha çok hangi markaları tercih ediyor? Bir sonraki satın alım listesinde hangi ürün ve markalar var? Akıllı ve bağlantılı cihazlara yönelik talep ne yönde? Tüm soruların yanıtları Marketing Türkiye adına YouGov Türkiye’nin gerçekleştirdiği “Ev Teknolojilerinin Yıldızları” araştırmasında…