5 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TOTAL istasyonları ve Spotify’dan yenilikçi iş birliği
Haberler

TOTAL istasyonları ve Spotify’dan yenilikçi iş birliği

Marketing Türkiye
17 Ocak 2020
1 dk okuma

TOTAL istasyonları, Spotify ile Türkiye’de ilk defa kullanılan bir çalışmaya imza attı. TOTAL istasyonları Spotify ile otomotivle ilgili kullanıcıları hedeflemenin yanı sıra otomobil içinde olduğunu bildiği sürücülere de bu çalışma ile erişti.

TOTAL istasyonları, Spotify ile reklam alanında önemli bir çalışmaya imza attı. TOTAL istasyonları markanın reklam spotlarının, Spotify üzerinden araç sürücülerine ulaşmasını sağlayacak olan araç içi hedefli reklam çalışması ile Türkiye’de bir ilke imza attı. Bu çalışmayla birlikte TOTAL istasyonları, sadece otomotivle ilgili kullanıcıları hedeflemekle kalmadı, o sırada otomobil içinde olduğunu bildiği sürücülere de bu çalışmayla erişti.

Bu reklam modeliyle sürücülere araç içerisindeyken erişim sağlandı

TOTAL istasyonlarının, 2 milyardan fazla çalma listesi ve 217 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunan müzik Spotify ile yaptığı bu özel çalışma kapsamında TOTAL reklamları, araç içinde o anda Spotify’dan müzik dinleyen yaklaşık 1 milyon araç sürücüsüne ulaştı. TOTAL bu çalışma sayesinde, otomobil içerisinde olduğunu bildiği sürücüleri teklif ve fırsatlarından haberdar etti. Daha önceki reklam modellerinde, o anda sürücünün araç içerisinde olup olmadığı bilinemiyorken, bu reklam model ile sürücülere araç içerisindeyken erişim sağlandı.

Müzik endüstrisi ve müzik dinleme araçları teknoloji sayesinde gün geçtikçe değişiyor. Ancak insanların otomobillerinde müzik dinleme alışkanlığı hala devam ediyor. Günümüzde pek çok kişi, yolda ve trafikte kişiselleştirilmiş dinleme deneyimi sunan müzik platformu Spotify’ı tercih ediyor. Yapılan araştırmalara göre, araç kullananların yüzde 87’si arabada müzik dinliyor ve yüzde 55’i müzik dinleme platformu olarak Spotify’ı tercih ediyor. Son beş yılda otomobilinde en az bir kez çevrimiçi yayın hizmeti kullanan kişilerin sayısı yüzde 26’dan yüzde 44’e kadar yükselmiş durumda. Spotify kullananların yüzde 34’ü ise uygulamayı otomobillerinde kullanıyor ve kişisel tercihlerine göre müzik dinliyor. Türkiye, Spotify’ı en fazla kullanan ülkelerden biri. Bugün Türkiye’de Spotify kullanıcıları günde aktif olarak ortalama 2 saatten fazla zaman geçiriyor.

Spotify
1 Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
2 Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
35. Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
3 Amazon'dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Amazon’dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
4 Reklamveren X'in ardından Instagram'a da tepkili | Son 24 saatin gündemi
Reklamveren X’in ardından Instagram’a da tepkili | Son 24 saatin gündemi
5 2024 ücret artışı
İş dünyası 2024 için yüzde kaç ücret artışı planlanıyor?
Güncel Haberler
Tüm kuşakların buluşma noktası: Türk kahvesi!
Tüm kuşakların buluşma noktası: Türk kahvesi!
Şirketler maaşlara ne kadar zam yapmayı planlıyor?
Şirketler maaşlara ne kadar zam yapmayı planlıyor?
Oxford yılın kelimesini belirledi | Son 24 saatin gündemi
Oxford yılın kelimesini belirledi | Son 24 saatin gündemi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Autorola Group CEO'su Peter Grøftehauge, Fleet Europe Remarketing Onur Listesi’nde!
Haberler
Autorola Group CEO’su Peter Grøftehauge, Fleet Europe Remarketing Onur Listesi’nde!
Marketing Türkiye
6 gün önce
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
20 Ekim 2023
Sektöre yeni pazarlama şirketi: ForOne
Haberler
Sektöre yeni pazarlama şirketi: ForOne
Marketing Türkiye
30 Ekim 2023
Marketing Türkiye, Cumhuriyetimizin 100. yılında 400. sayısının gururuyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye, Cumhuriyetimizin 100. yılında 400. sayısının gururuyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Kasım 2023
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.