THY, YouTube’un zirvesine yerleşti!
Popüler video platformu YouTube’un her yıl Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali öncesinde yayınladığı “Cannes to Cannes Lions 2014 Leaderboard” listesine Türk Hava Yolları damgasını vurdu. İlk 10 sıralamasının belirtildiği listeye Türk Hava Yolları’nın Kobe ve Messi’li virali birinci sıradan girerken, listenin 10. sırasında ise Cornetto Türkiye’nin “Yalın – Keyfi Yolunda, Aşkı Sonunda” yer aldı.
YouTube, 2013′ün Mart ayından 30 Nisan 2014′e kadar olan dönemde en fazla izlenen videoları global olarak sıraladı.
Listeye giren ilk 10 viral şöyle:
1. Turkish Airlines “Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout”
2. YouTube “Rewind: What does 2013 Say?”
3. Wren “First Kiss”
4. Volvo Trucks “Epic Split featuring Jean Claude Van Damme”
5. Budweiser “Puppy Love Super Bowl Ad”
6. Nike Football “Winner Stays featuring Cristiano Ronaldo”
7. Pantene Philippines “Labels Against Women”
8. Google “Google Zeitgeist: Here’s to 2013″
9. Save the Children UK “Most Shocking Second-A-Day Video”
10. Cornetto Turkey “Yalın – Keyfi Yolunda, Aşkı Sonunda”