6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
THY, UEFA Şampiyonlar Ligi
Haberler

THY, UEFA Şampiyonlar Ligi için uçuşa hazır

Gizem Yıldız
5 Eylül 2022
2 dk okuma

Türk Hava Yolları 2023 finali İstanbul’da gerçekleşecek olan UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor oldu ve böylelikle dünya çapında UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor olan ilk havayolu şirketi olarak kayıtlara geçti. Türkiye’nin en değerli markası THY, bu gelişmeyi Twitter hesabı üzerinden “Değerli yolcularımız, futbol dünyasının en prestijli turnuvası için uçuşa hazırız!” mesajıyla duyurdu.

Türk Hava Yolları bugün UEFA Şampiyonlar Ligi’ne sponsor olduğunu paylaştığı bir videoyla duyurdu.

✈️⚽
Değerli yolcularımız, futbol dünyasının en prestijli turnuvası için uçuşa hazırız!#TürkHavaYolları şimdi UEFA @ChampionsLeague'in resmi sponsoru! pic.twitter.com/uTl7Kb6k8t

— Türk Hava Yolları (@TK_TR) September 5, 2022

THY’nin sponsor olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi sezon süresince 678 milyon izleyiciye ulaşıyor ve sosyal medyada 28 milyar etkileşim alıyor.

Söz konusu sponsorluk Türk Hava Yolları’nın logo görünürlüğü ve isim kullanım haklarını içeriyor. Bununla birlikte Türk Hava Yolları; UEFA Süper Kupa, UEFA Futsal Şampiyonlar Ligi ve UEFA Gençler Ligi finallerinde de resmi sponsor unvanıyla yer alacak.

Sınır gökyüzü…

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, bu gelişmenin Cumhuriyet’in 100. yılına doğru kanatlarını açan ülkemizle birlikte Türk Hava Yolları markasını da yükseklere taşıyacağına inandıklarını belirtti.

UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ise iki markanın benzer tutkuları paylaştığını vurgulayarak “Ortaklığımız söz konusu olduğunda sınırın gökyüzü olduğuna inanıyoruz” açıklamasında bulundu.

THY’nin unutulmayan reklamları…

Türk Hava Yolları, EURO 2016’daki resmi havayolu sponsorluğuyla da bir ilke imza atarak UEFA ile iş birliği yapan dünyadaki ilk havayolu şirketi olmuştu.

Öte yandan Türk Hava Yolları’nın Kobe Bryant ve Lionel Messi’nin yer aldığı “The Selfie Shootout” adlı filmi, tüm zamanların en çok izlenen reklamlarından biri olduğunu da hatırlatmakta fayda var.

Ayrıca markanın ünlü aktör Morgan Freeman’lı Super Bowl reklamları da oldukça ses getirdi.

Futbol endüstrisinin en güçlü paydaşlarından birisi de yarattıkları ekonomik desteklerle birlikte sponsorluklar elbette. Markalar adına da büyük bir önem taşıyan bu iş birlikleri içerisinde en büyük gelir kalemlerinden birisini de stadyum isim sponsorlukları oluşturuyor. Küresel olarak stadyum isim sponsorluklarını mercek altına alan KPMG Football Benchmark ekibinin araştırmasına göre bu alanda en büyük gelir sağlayan futbol kulübü İngiltere Premier League’in son şampiyonu Manchester City olurken, zirvede yer alan 5 futbol kulübünün ikisi de Fenerbahçe ve Galatasaray olarak verilere yansıyor… Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured THY UEFA Şampiyonlar Ligi
1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
4 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
5 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Güncel Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Haberler
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Nafizcan Önder
23 Eylül 2025
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İrem Alimoğlu
6 gün önce
Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Haberler
Fisher-Price’tan “Mini Me Moments”: Ebeveyn trendleri bebeklerin oyun dünyasında
Sena Tufan
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.