1 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The ONE Awards için nefesler tutuldu!
Haberler

The ONE Awards için nefesler tutuldu!

Nafizcan Önder
23 Ocak 2021
4 dk okuma

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin yedincisi için nefesler tutuldu. Yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler ajansları pandemi koşulları nedeniyle Şubat ayında online olarak düzenlenecek bir törenle ödüllerine kavuşacak.

30 yıllık tecrübesiyle pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye’nin Akademetre tarafından yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını baz alarak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde geri sayım başladı. Bu yıl 50’den fazla kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk beşe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda 50ʼyi aşkın sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, yılın ilk aylarında online olarak gerçekleştirilecek bir törenle ödüllerine kavuşacak. The ONE Awards’da yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından seçilirken bu yıl da en çok ödül alan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital
ajanslar ayrıca başarı ödülü alacak.

Bu yılın teması dijitalleşme!

The ONE Awards için reklam ajansı Gliese İstanbul tarafından her yıl yeni bir görsel kimlik ve obje tasarlanıyor. Bu yıl endeksin görsel konsepti dijitalleşen dünya üzerinden temellendirildi. Zira dijital iletişim artık tüm iletişim araçlarının merkezinde yer alıyor ve diğer alanlar da dijitale daha fazla entegre stratejiler üretiyor. The One Awards’un bu yılki görseli de işte o devinimi, dönüşümü ve bu döngünün oluşturduğu bütünü simgeliyor. Aynı zamanda dijital olarak yayılan bilginin damardaki bir kanın akışı gibi olması, tüm paydaşların birbirleriyle en yeni iletişim yollarını ve tekniklerini bir bütün içerisinde kullanmaları tasarımı şekillendiren fikirler arasında yer aldı.

İtibar takım çalışmasının bir ürünü

Jürisi halk olan The ONE Awards’un iş dünyasının en prestijli endeksi olduğunu ifade eden Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, “Marka ve itibar yönetimi pazarlama ve pazarlama iletişiminin görünmeyen kısmını oluşturur. Bu yıl yedincisini gerçekleştireceğimiz The ONE Awards, görünmeyen değerler içerisinde yer alan bu kavramı somut hale getiriyor” diyerek endeksin önemine vurgu yapıyor. Pazarlama sektöründe işin marka tarafından sahiplendiğini ve paydaşların geri planda kaldığını belirten Özen, itibarın ve markanın bir takım işiyle ortaya çıktığını ifade ederek “The ONE Awards markanın başarısında emeği geçen tüm paydaşları ödüllendiriyor” diyor.

The ONE Awards için nefesler tutuldu!Bu yılın kazananlarının yeri ayrı olacak

✓ Böylesi zor bir yılda kurumsal itibarı arttırmak hem çok daha zor hem çok daha kıymeliydi. Araştırmanın sonuçlarını merakla beklerken bu yıl The ONE Awards kazananlarının pazarlama iletişimi tarihinde özel bir yeri olacak.

✓ The ONE Awards’u tanımlarken “Bütünsel Pazarlama Ödülleri” biçiminde kavramsallaştırmıştık. Diğer endekslerden farklı olarak The ONE Awards işte emeği geçen herkesi ödüllendiriyor. “Başarı bir takım çalışmasıdır” diyen The ONE Awards halk jürisinin seçimini ortaya koyuyor.

✓ Genel bir başarıyı değil de yıl içinde yapılan çalışmaları değerlendirdiği için çok kıymetli. Bu yarışmayı marka ve marka yönetimlerinin yıl sonu karnesi gibi düşünmek gerekir.

The ONE Awards için nefesler tutuldu!Toplumsal desteğin parametreleri değişiyor

✓ Pandemi süreci, ihtiyaçlar ve arzular kadar, kolektif değerler ve duyarlılıkların marka yönetim anlayışı için ne kadar önemli olduğunu bir kez daha hepimize gösterdi. Değer ve duyarlılık yaklaşımının arkasında “toplumun geniş kesimlerinin desteğini alabilmek” gibi bir gerekçe var. Ancak toplumun desteğini alabilmenin parametreleri değişiyor. Geçmişin önemli itibar göstergeleri olan “büyüklük” ve “bilinirlik” kavramlarının ağırlığı “toplumsal duyarlılık” ve “güven” unsurlarıyla yer değiştiriyor. İnsanların beklentileri ve değerlerini göz ardı ederek başarılı olmak mümkün değil. Bu unsurları potasında eriten “itibar”, doğru yönetildiğinde şirketlerin toplam değerini de arttırıyor.

✓ Markaların, bir yıllık itibar ve marka değer karnelerini ortaya koyan The ONE Awards’ın kendisi, artık bir marka. Üstelik 7 yaşında. The ONE Awards’ın önemi pandemi döneminde daha büyük bir anlam kazanıyor.

The ONE Awards için nefesler tutuldu!Bu yılın heyecanı bir başka

✓ Bu yıl yedincisi düzenlenen The ONE Awards ile ilk günden beri tüm yaratıcı süreçlerinde, gururla beraberiz. Sektörümüzün dahil edildiği her ödül önemli, ancak The ONE Awards’ı ayrıca değerli kılan kazananlarını kamuoyu araştırmalarının belirlemesi ve markalarla birlikte o marka için emek harcayan tüm paydaşların ödüllendirilmesi. Biz hem bu ödüllerin yaratıcı süreçlerinde baştan beri yer aldığımız için hem de hizmet verdiğimiz markalarla birlikte bu ödülü birden çok kez kazandığımız için mutlu ve gururluyuz.

✓ 2020, pandemiden dolayı markaları pek çok yeni iletişim aracı keşfetmek zorunda bıraktı. Evet, pek çok zorluğu birlikte yaşadık ama yeni yolları da birlikte keşfettik. 2020 yılındaki yarış, her zamankinden farklıydı ve fikirlerin sonuçlara en çok etki ettiği yıldı. Tüketicilerin markalara bakışında önemli değişikler oldu. Bu yüzden bu yıl The ONE Awards konseptinde daha da dijitalleşmeyi ve en yeni iletişim yollarının ve tekniklerinin kendi içinde devinimini sembolize eden bir tasarım hazırladık.

Akademetre Dijitalleşme Ersin Aktaş günseli özen Halil İbrahim Zeytin marketing türkiye The One the one awards
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
3 Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
4 AVM Endeksi’ne göre giyim öne çıktı, ziyaretçi trafiği sabit kaldı
AVM Endeksi’ne göre giyim öne çıktı, ziyaretçi trafiği sabit kaldı
5 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Eylül)
Güncel Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Türkiye’nin saç bakım haritası
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sadece bir YouTube var!
Sadece bir YouTube var!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Nafizcan Önder
15 Ağustos 2025
İTÜ ARI Teknokent, Marketing Türkiye ve Deloitte Academy’den güçlü iş birliği: İş dünyası profesyonelleri için özel tasarlanan AI LAB başlıyor...
Haberler
İTÜ ARI Teknokent, Marketing Türkiye ve Deloitte Academy’den güçlü iş birliği: İş dünyası profesyonelleri için özel tasarlanan AI LAB başlıyor…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Haberler
Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.