15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The Body Shop artık "yaşlanma karşıtı" değil
Haberler

The Body Shop artık “yaşlanma karşıtı” değil

Nafizcan Önder
7 Mart 2023
1 dk okuma

2021 yılında “Global Kendini Sevme Endeksi”ni uygulamaya alan The Body Shop, endeksin sonuçlarında güzellik endüstrisinin dünya çapında insanların çoğunluğunun özgüvenleri üzerinde olumsuz bir etki bıraktığını gözlemledi. Söz konusu olumsuz etkinin arkasında ise güzellik endüstrinin havalı, filtrelenmiş mükemmel görüntüleri ve gerçekçi olmayan iddiaları kullanması yatıyor. Bu sonuç doğrultusunda kendi uygulamalarını ve söylemlerini de gözden geçirme kararı alan marka, bugün cesur bir karar vererek yaşlanma karşıtı söylemlerine (Anti Aging) son verdiğini açıkladı…

The Body Shop, 140 milyar dolar değerinde olan küresel yaşlanma karşıtı pazarının oyuncusu olmaktan vazgeçme kararı aldı ve uzun yıllar boyunca güzellik endüstrisinin normlarının ve kodlarının değişim yaratıcısı olan Kurucusu Anita Roddick’in aktivist köklerine geri dönmek için harekete geçti.

İnsan hakları ve çevre sorunlarının yanı sıra özgüven konusunda da yorulmadan kampanyalar yürüten The Body Shop Kurucusu Anita Roddick daha önce de yaşlanma karşıtı konusunda kararlı bir duruş sergileyerek “Kırışık bir cilde sahip olmak istemediysen, yıllar önce gülümsemeyi bırakmalıydın.” demişti.

“Yaş almanın güzelliklerini kabul edebiliriz…”

Yaşlanma karşıtı söylemini kaldırarak cesur bir hamle gerçekleştirdiklerini belirten The Body Shop’un Marka Başkan Yardımcısı Lionel Thorea, “Biz her zaman değişimlere imza atan, aktivist bir markayız. Doğru mesajı verdiğimizden emin olmak, bizim en büyük görevimiz. Ürünlerimizi kullanan herkesin kendini güçlü ve ışıltılı hissetme hakkı var. The Body Shop ailesi olarak bizler, yaşlanmanın bir zevk ve ayrıcalık olduğuna inanıyor, insanların bir zaman makinesindeymişçesine gençleşmeye çabalaması yerine, yaş almanın güzelliklerini kabul etmesine yardımcı olmayı amaçlıyoruz” açıklamasında bulundu.

Marka bu cesur hareketine ek olarak dünya çapında her 20 saniyede bir şişe satılan Drops of Youth Konsantre Serum’da dahil olmak üzere tüm serinin adını doğada kendini yenileme özelliği ile bilinen ve içeriğinde bulunan Edelweiss Çiçeği’nden ilham alarak Edelweiss olarak değiştirdi…

featured
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
3 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
4 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
5 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Güncel Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan sabaha karşı boykot açıklaması: "Ekonomimize darbe girişimi"
Haberler
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’dan sabaha karşı boykot açıklaması: “Ekonomimize darbe girişimi”
İrem Alimoğlu
2 Nisan 2025
Cheetos yedikten sonra elini üzerine silenler buraya!
Haberler
Cheetos yedikten sonra elini üzerine silenler buraya!
Sena Tufan
9 Nisan 2025
Lacoste, Bursaspor'un Timsah Arena'sına "göz kırptı"
Haberler
Lacoste, Bursaspor’un Timsah Arena’sına “göz kırptı”
İrem Alimoğlu
16 Nisan 2025
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.