1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The Body Shop artık "yaşlanma karşıtı" değil
Haberler

The Body Shop artık “yaşlanma karşıtı” değil

Nafizcan Önder
7 Mart 2023
1 dk okuma

2021 yılında “Global Kendini Sevme Endeksi”ni uygulamaya alan The Body Shop, endeksin sonuçlarında güzellik endüstrisinin dünya çapında insanların çoğunluğunun özgüvenleri üzerinde olumsuz bir etki bıraktığını gözlemledi. Söz konusu olumsuz etkinin arkasında ise güzellik endüstrinin havalı, filtrelenmiş mükemmel görüntüleri ve gerçekçi olmayan iddiaları kullanması yatıyor. Bu sonuç doğrultusunda kendi uygulamalarını ve söylemlerini de gözden geçirme kararı alan marka, bugün cesur bir karar vererek yaşlanma karşıtı söylemlerine (Anti Aging) son verdiğini açıkladı…

The Body Shop, 140 milyar dolar değerinde olan küresel yaşlanma karşıtı pazarının oyuncusu olmaktan vazgeçme kararı aldı ve uzun yıllar boyunca güzellik endüstrisinin normlarının ve kodlarının değişim yaratıcısı olan Kurucusu Anita Roddick’in aktivist köklerine geri dönmek için harekete geçti.

İnsan hakları ve çevre sorunlarının yanı sıra özgüven konusunda da yorulmadan kampanyalar yürüten The Body Shop Kurucusu Anita Roddick daha önce de yaşlanma karşıtı konusunda kararlı bir duruş sergileyerek “Kırışık bir cilde sahip olmak istemediysen, yıllar önce gülümsemeyi bırakmalıydın.” demişti.

“Yaş almanın güzelliklerini kabul edebiliriz…”

Yaşlanma karşıtı söylemini kaldırarak cesur bir hamle gerçekleştirdiklerini belirten The Body Shop’un Marka Başkan Yardımcısı Lionel Thorea, “Biz her zaman değişimlere imza atan, aktivist bir markayız. Doğru mesajı verdiğimizden emin olmak, bizim en büyük görevimiz. Ürünlerimizi kullanan herkesin kendini güçlü ve ışıltılı hissetme hakkı var. The Body Shop ailesi olarak bizler, yaşlanmanın bir zevk ve ayrıcalık olduğuna inanıyor, insanların bir zaman makinesindeymişçesine gençleşmeye çabalaması yerine, yaş almanın güzelliklerini kabul etmesine yardımcı olmayı amaçlıyoruz” açıklamasında bulundu.

Marka bu cesur hareketine ek olarak dünya çapında her 20 saniyede bir şişe satılan Drops of Youth Konsantre Serum’da dahil olmak üzere tüm serinin adını doğada kendini yenileme özelliği ile bilinen ve içeriğinde bulunan Edelweiss Çiçeği’nden ilham alarak Edelweiss olarak değiştirdi…

featured
1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA... Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
Haberler
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA… Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
Yapay zeka sokakta!
Haberler
Yapay zeka sokakta!
Nafizcan Önder
17 Nisan 2025
RTÜK "Güçlü Medya, Bilinçli Toplum Zirvesi"ni tamamladı: İşte zirvede öne çıkan başlıklar
Haberler
RTÜK “Güçlü Medya, Bilinçli Toplum Zirvesi”ni tamamladı: İşte zirvede öne çıkan başlıklar
Marketing Türkiye
30 Nisan 2025
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Haberler
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.