5 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The Body Shop artık "yaşlanma karşıtı" değil
Haberler

The Body Shop artık “yaşlanma karşıtı” değil

Nafizcan Önder
7 Mart 2023
1 dk okuma

2021 yılında “Global Kendini Sevme Endeksi”ni uygulamaya alan The Body Shop, endeksin sonuçlarında güzellik endüstrisinin dünya çapında insanların çoğunluğunun özgüvenleri üzerinde olumsuz bir etki bıraktığını gözlemledi. Söz konusu olumsuz etkinin arkasında ise güzellik endüstrinin havalı, filtrelenmiş mükemmel görüntüleri ve gerçekçi olmayan iddiaları kullanması yatıyor. Bu sonuç doğrultusunda kendi uygulamalarını ve söylemlerini de gözden geçirme kararı alan marka, bugün cesur bir karar vererek yaşlanma karşıtı söylemlerine (Anti Aging) son verdiğini açıkladı…

The Body Shop, 140 milyar dolar değerinde olan küresel yaşlanma karşıtı pazarının oyuncusu olmaktan vazgeçme kararı aldı ve uzun yıllar boyunca güzellik endüstrisinin normlarının ve kodlarının değişim yaratıcısı olan Kurucusu Anita Roddick’in aktivist köklerine geri dönmek için harekete geçti.

İnsan hakları ve çevre sorunlarının yanı sıra özgüven konusunda da yorulmadan kampanyalar yürüten The Body Shop Kurucusu Anita Roddick daha önce de yaşlanma karşıtı konusunda kararlı bir duruş sergileyerek “Kırışık bir cilde sahip olmak istemediysen, yıllar önce gülümsemeyi bırakmalıydın.” demişti.

“Yaş almanın güzelliklerini kabul edebiliriz…”

Yaşlanma karşıtı söylemini kaldırarak cesur bir hamle gerçekleştirdiklerini belirten The Body Shop’un Marka Başkan Yardımcısı Lionel Thorea, “Biz her zaman değişimlere imza atan, aktivist bir markayız. Doğru mesajı verdiğimizden emin olmak, bizim en büyük görevimiz. Ürünlerimizi kullanan herkesin kendini güçlü ve ışıltılı hissetme hakkı var. The Body Shop ailesi olarak bizler, yaşlanmanın bir zevk ve ayrıcalık olduğuna inanıyor, insanların bir zaman makinesindeymişçesine gençleşmeye çabalaması yerine, yaş almanın güzelliklerini kabul etmesine yardımcı olmayı amaçlıyoruz” açıklamasında bulundu.

Marka bu cesur hareketine ek olarak dünya çapında her 20 saniyede bir şişe satılan Drops of Youth Konsantre Serum’da dahil olmak üzere tüm serinin adını doğada kendini yenileme özelliği ile bilinen ve içeriğinde bulunan Edelweiss Çiçeği’nden ilham alarak Edelweiss olarak değiştirdi…

featured
1 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
2 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
3 YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
4 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
5 Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
Güncel Haberler
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Haberler
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Advertorial
27 Haziran 2025
İş Sanat Anadolu Sergileri “Hocalar ve Öğrenciler” ile Milas’taydı
Haberler
İş Sanat Anadolu Sergileri “Hocalar ve Öğrenciler” ile Milas’taydı
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Haberler
Çiftçiden sofralara uzanan milli dayanışma zinciri: KOOP Market
Advertorial
4 hafta önce
OpenAI, Google Chrome’a rakip olacak yeni bir tarayıcı geliştiriyor
Haberler
OpenAI, Google Chrome’a rakip olacak yeni bir tarayıcı geliştiriyor
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.