10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tesla Türkiye pazarına giriyor! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Tesla Türkiye pazarına giriyor! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
24 Ocak 2022
4 dk okuma

BtcTurk’te büyük erişim krizi!

Kripto para borsası BtcTurk’te yaşanan erişim problemi halen çözülemedi. BtcTurk’ten konuyla ilişkin açıklamaysa Twitter hesabı üzerinden geldi.
BtcTurk resmi Twitter hesabı, yaptığı açıklamada sorunun Microsoft Azure kaynaklı olduğunu belirtti. İşte yapılan açıklama:

Değerli kullanıcılarımız,

Microsoft Azure kaynaklı teknik aksaklık nedeniyle #BtcTurk web sitesi ve mobil uygulamalarında erişim kesintileri yaşanmaktadır. Teknik ekibimiz ve Azure Mühendisleri konunun en kısa sürede çözümlenmesi için çalışmalarını sürdürmektedir.

— BtcTurk Destek (@BtcTurkDestek) January 23, 2022

Kullanıcıların endişesi giderek artarken BtcTurk sosyal medyanın gündeminden düşmedi. BtcTurk Tarafından bugün saat 10 gibi yapılan yapılan son açıklamaya göre teknik problemlerin 2 saat içerisinde çözülmesi bekleniyor.

THY’nin İstanbul Havalimanı’ndaki 36 seferi iptal oldu

  • Tesla Türkiye pazarına giriyor! | Son 24 saatin gündemi

Meteorolojinin tahminleri doğrultusunda üç gün önce İstanbul’ da başlayan kar yağışı etkisini sürdürüyor. Olumsuz hava şartları nedeniyle hava ulaşımı da durumdan etkileniyor. Bu kapsamda Türk Hava Yolları’nın İstanbul Havalimanı’ndan bugün gerçekleştirmesi planlanan 36 iç ve dış hat seferinin iptal edildiğini duyurdu.

Konuya ilişkin sosyal medya hesabında paylaşımda bulunan THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, “Hava koşullarının operasyonlarımıza olumsuz etkisini en aza indirmek amacıyla tedbirler almaya devam ediyoruz. 24 Ocak tarihli, İstanbul Havalimanı kalkışlı ve varışlı toplam 36 seferimiz iptal edilmiştir. Uçuş durumunuzu web sitemizde sorgulayabilirsiniz” ifadelerine yer verdi.

Tesla Türkiye pazarına giriyor!

  • Tesla Türkiye pazarına giriyor! | Son 24 saatin gündemi

Hürriyet’ten Eyüp Serbest’in haberine göre, dünyanın elektrikli otomotiv devi Tesla, Türkiye’de kurduğu Tesla Motorları şirketiyle tüm modellerini ülkeye getiriyor. Modeller arasında, Tesla’nın en ileri teknolojili ve en hızlı modeli Tesla S de var. Bu modelin en üst versiyonu ABD’de 123 bin 740 dolara satılıyor. Tesla’nın en uygun fiyatlı modeli ise Model 3. Bu model de ABD’de 44 bin 500 dolardan satışa sunuluyor.

Türkiye’deki şirketin sermayesini 50 milyon lira nakit ödeyerek arttıran Elon Musk, iş görüşmesini bizzat yaparak 2015 yılından bu yana Lufthansa Havayolları’nın Türkiye-Irak CEO’su olarak görev yapan ve şirketin yüzde 20 büyümesinde büyük pay sahibi olan Kemal Geçer’i transfer etti.

2022 içerisinde pazarda yerini alması beklenen Tesla araçlarının Türkiye’de satış fiyatlarına dair henüz bir bilgi bulunmuyor.

Değişim başladı: Bildiğimiz sosyal medyanın sonu

  • Tesla Türkiye pazarına giriyor! | Son 24 saatin gündemi

Değişim ve dönüşümün sınır tanımadığı, günbegün ivme kazandığı bir çağda yaşıyoruz. Öyle ki daha birkaç sene öncesine kadar filtreleri için kullanılan fotoğraf uygulaması Instagram artık sosyal yaşamın neredeyse merkezi haline gelmiş durumda. Hatta metaverse gibi konuların konuşulmaya başlanmasıyla işin yavaştan bir ileri seviyeye taşınacağının işaretini de görmeye başladık. Bir yandan podcastler ve canlı yayın alışverişi gibi radyo-televizyon dönemini anımsatan neredeyse nostaljik trendler yükselirken bir yandan da sosyal medyada artırılmış gerçeklik ve sanal evrenlerin varlığından konuşur olduk. Zaman zaman platformlara gizlilik ve yanlış bilgi yayılımı gibi konularda sinirlensek de bu sinirimizi bile yine bu platformlarda dile getirdik. Kısacası 2021’de sosyal medyanın yeni bir evren olarak hayatımızda şekillendiğine şahit olduk. Şimdi ise geriye avatarlarımıza ve sanal arazilerimize kavuşmamız kaldı…

2021’in belki de en heyecan verici gelişmelerinden biri “metaverse” oldu. Bugüne kadar bilimkurgu hikayelerinde karşılaştığımız sanal evrenleri temsil eden bu kavram, Facebook’un bir dönüşüm geçirip Meta ismini almasıyla yakın geleceğin bir parçası haline geldi. Öyle ki daha şimdiden sanal ortamlarda partiler verilirken insanlar dijital ev ve araziler için para ödemeye başladı. Bugüne değin bir sosyal medya şirketi olarak tanınan Facebook ise yeni ismiyle beraber bir metaverse şirketi olmak istediğini açıkladı. Gelişmelerin hızı, çok geçmeden sosyal medyanın tamamen yeni bir boyut kazanacağını ve internette gerçekten de “sörf” yapacağımız günlerin yakında olduğunu gösteriyor… Araştırmayla ilgili diğer detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

İzleyici gülmekle ağlamak arasında

  • İzleyici gülmekle ağlamak arasında

TV izleme oranlarında pandeminin başlangıcından bu yana bir saatlik düşüş kaydedildi. Fakat buna rağmen Türk dizilerine olan ilgi katlanarak artıyor. Zira Türk dizilerini takip edenlerin oranı geçtiğimiz yıl yüzde 63’ken bu yıl yüzde 70,9’a kadar yükseldi. Son dönemde psikoloji içerikli dizilerin ele geçirdiği ekranlarda komedi temalı dizi sayısı ise bir türlü talep edilen noktaya yaklaşamıyor. Oysa her ne kadar izleyiciler ilk tercihini dramlardan yana kullansa da zorlu hayat koşullarında yüzünü güldürecek diziler de istiyor. Marketing Türkiye adına Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen “En Beğenilen Diziler Araştırması”na göre en sık tuşladıkları kanal yüzde 69 ile FOX TV oluyor. Kanal D (yüzde 58,9) ve Star TV (yüzde 50,3) izlenme oranlarıyla dikkat çeken diğer kanallar. ATV, Show TV, TRT 1 ve TV8 de yüzde 20’nin üzerinde izlenme oranlarına ulaşıyor. Spor, belgesel, çocuk ve müzik içeriğiyle öne çıkan kanalların listenin sonlarında yer aldığı göze çarpıyor.

Katılımcıların yüzde 86,9 gibi büyük bir kesimi dizisini TV’de yayınlandığı saatte izlemeyi tercih etse de TV ekranlarının kullanımında gözle görülür değişiklikler olduğu da aşikâr.

En çok takip edilen Türk dizileri tür kapsamında mercek altına alındığında yüzde 47,8 ile dram, yüzde 45,6 ile komedi ve yüzde 41,2 ile aile yanıtları öne çıkıyor. Tür konusunda hepsi yanıtını vererek çeşitliliği savunan yüzde 5,3’lük bir kesim de var. En çok dram türünde diziler seyrettiğini belirten izleyiciye tercih hakkı tanındığında ekranda daha çok komedi içerikli dizi (yüzde 58,6) görmek istediği ortaya çıkıyor. Aile (yüzde 38,6) ve tarihi dönem dizileri (yüzde 30,8) de talep listesinin ilk sıralarına yerleşiyor. Araştırmayla ilgili diğer detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1#pazar
2Gizli Seks
3#UğurMumcu
4#ZulmünüzdenKORKMUYORUZ
5#TursabSesVer
6#AyşenGruda
7Beren Saat
8Tünaydın
9Gedson
10Galatasaray – Trabzonspor

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Konyaspor
2Hull City
3BtcTurk
4Giresunspor Alanyaspor
5Kasımpaşa Kayserispor
6PSG
7Hatayspor
8Chelsea
9Fatih Öztürk
10Antalyaspor

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Türkiye’de Emlak | Röportaj Adam (Sansürsüz)
2Sinan Akçıl & Mustafa Ceceli & Merve Özbey – Durum Çok Acil
3DOĞADA İLKEL YÖNTEMLERLE BALIK AVLADIM!! (EFSANE VİDEO)
4ATM’ye Şifremizi Tersten Girersek Ne Olur? #Shorts
5ASMR GACI OLİMPİYATLARI ! @Mesut Can Tomay
6Elkızı 13. Bölüm 1. Fragmanı | Bizim Hikayemiz Burada Bitti Ali! (FİNAL)
7YILBAŞINDA 2,5 MİLYON TL DAĞITMAK!
8Galatasaray – Trabzonspor Maç Sonu Canlı | Serdar Ali & Ali Ece & Uğur K. & Ersin Düzen | Nakavt
9İŞTE O SES TÜRKİYE’NİN ŞAMPİYONU! | O Ses Türkiye FİNAL
10Barbaroslar Akdeniz’in Kılıcı 16. Bölüm
featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Haberler
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Nafizcan Önder
2 gün önce
Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Araştırma
Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Nafizcan Önder
15 Mart 2025
LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Haberler
LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Sena Tufan
3 hafta önce
Hasan Arat'a yumruklu saldırı sonrası Beşiktaş Platformu'ndan "ortak ideal" çağrısı
Haberler
Hasan Arat’a yumruklu saldırı sonrası Beşiktaş Platformu’ndan “ortak ideal” çağrısı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.