10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tesco tüm cilt renklerine uyumlu ilk yara bantları serisini çıkardı
Haberler

Tesco tüm cilt renklerine uyumlu ilk yara bantları serisini çıkardı

Marketing Türkiye
27 Şubat 2020
2 dk okuma

Geçtiğimiz yıl boyunca güzellik sektöründeki fondöten ve kapatıcı gibi cilt ürünlerindeki tekdüzeliğin çözümlenmesinin gündemde olmasının ardından İngiltere merkezli süpermarket Tesco sağlık ürünlerinde de aynı çeşitliliği göstermek adına büyük bir adım attı. Tüm perakendecileri İngiltere’deki nüfusun tamamını yansıtabilecek ürünler üretmeye ve satmaya davet eden Tesco’nun kampanyasını Bartle Bogle Hegarty Londra ajansının kreatifleri Dan Seager ve Steve Hall yarattı. Evening Standard ve Metro gazetelerinde eş zamanlı yayınlanan “About Bloody Time!” başlıklı haber tüm dünyada ses getirdi.

Şimdilik üç renk tonunda (açık, orta, koyu) piyasaya sürülen kumaş yara bantları Tesco’nun diğer süpermarketlere de cilt rengi ne olursa olsun herkesi temsil etmeleri için bir davet niteliğinde.

Bu fikrin ilham kaynağı ise hayatında ilk defa kendi cilt renginde bir yara bandı kullanan siyahi bir adamın pozitif duygularını paylaştığı bir Twitter gönderisiydi. Fikri hemen denemek isteyen BAME at Tesco (Siyahi, Asyalı, Etnik Azınlık) üyesi bir çalışan araştırmaları sırasında ekip arkadaşlarından aldığı olumlu görüşler sonucunda son tasarımı tamamladı.

BAME at Tesco’nun Başkanı Paulette Balson “Tesco’daki öncelikli görevlerimizden biri Tesco’nun her kesime daha iyi bir hizmet sunmasını sağlamak. Daha önce İngiltere’deki hiçbir süpermarket farklı renklerde yara bantları çıkarmadı ve biz de bunu bir şeyleri gerçekten değiştirecek bir fırsat olarak gördük” dedi.

Tesco tüm cilt renklerine uyumlu ilk yara bantları serisini çıkardı

Sözlerine araştırmalar sırasında karşılaştıkları örneklerle devam eden Balson “Tesco çalışanları arasında yaptığımız bu araştırma sırasında bu tür bir ürünün pratikliğin yanı sıra duygusal ihtiyaçları da karşılayabileceğini fark ettik. Örneğin bir çalışanımız çocuğunun suratına kendi ten renginde olmayan bir yara bandı takması gerektiğinden okula giderken kendini iyi hissetmediğini belirtti” dedi.

Tesco tüm cilt renklerine uyumlu ilk yara bantları serisini çıkardı

Tesco Güzellik ve Sağlık Direktörü Nicola Robinson ise müşterilerinin attıkları her adımın merkezinde olduğunu ve bu yüzden Tesco ürünlerini sık sık gözden geçirip müşterilerinin ihtiyaçlarını karşıladıklarından emin olduklarını belirtiyor. “İngiltere’nin en büyük süpermarket zincirlerinden biri olarak her kesimden gelen müşteri ve çalışanımızı temsil etmeliyiz. Yeni renklerdeki yara bantlarımızın piyasaya sürülmesinin önemli olduğunu düşünüyoruz ve bu hareketin İngiltere’deki diğer süpermarketleri de harekete geçireceğini umuyoruz”.

Tesco tüm cilt renklerine uyumlu ilk yara bantları serisini çıkardı

Kaynak

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Haberler
AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
Haberler
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Cilt bakımında geleceği şekillendiren 5 makro trend
Haberler
Cilt bakımında geleceği şekillendiren 5 makro trend
Advertorial
3 Mart 2025
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Haberler
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Advertorial
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.