10 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Haberler

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Sena Tufan
2 saat önce
2 dk okuma

Gemius Türkiye, e-ticaretin ezber bozan oyuncusu Temu’yu verilerle mercek altına aldı. Çalışmaya göre geçen yılın Temmuz ayında yaklaşık 7 milyon erişime ulaşan Temu, bir yıl içerisinde erişimini yaklaşık yüzde 314 artırdı.

Amerika Birleşik Devletleri’nde 2024 yılında App Store’da en çok indirilen ücretsiz iOS uygulamalarında birinci sırada yer alan Temu, Türkiye’deki kanun düzenlemeleriyle sınırlı hareket alanına rağmen önemli büyüme rakamlarına ulaştı.

Gemius Audience’ın Temmuz 2024-25 verilerine göre, Temu’nun toplam erişimi bir yılda büyük bir sıçrama kaydetti. Geçen yılın Temmuz ayında yaklaşık 7 milyon erişime ulaşan Temu, aydan aya erişimini artırmaya devam ederken, bir yıllık süreçte erişiminde yaklaşık yüzde 314 artırdı.

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Peki Temu’yu kullanıcılar en çok hangi platformdan ziyaret ediyor?

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Gemius Audience’ın Temmuz 2025’i kapsayan verilerine göre bu dönemde Temu 29 milyon ziyaretçi ağırladı ve bu ziyaretçilerin 20 milyonu Temu uygulamasını kullandı.

Temu’ya girenler alışveriş için yaklaşık 25 dakikasını sitede/uygulamada harcarken, ziyaretçi başına görüntüleme sayısı ise 86 oldu.

Erkeklerin ilgisi daha fazla

Cinsiyet ve yaş dağılımı incelendiğinde ise Temu’yu ziyaret edenlerin arasında erkekler ön plana çıkarken, en çok 25-44 yaş aralığındaki kullanıcıların tercih ettiği görülüyor.

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Temu’nun ziyaretçisini en çok paylaştığı rakibi Trendyol

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Elbette sadece Temu’ya girip alışveriş yapanlar olduğu kadar hem Temu’ya hem de rakipleri Trendyol, Hepsiburada ve Amazon’a giren ziyaretçiler de var. Gemius Audience’ın Temmuz 2025 verilerine göre, Temu ile Trendyol küme kesişiminde; Temu’nun yüzde 49, Trendyol’un ise yüzde 69’luk erişime ulaştığı görülüyor. Hem Temu hem de Trendyol’a giren ziyaretçi erişimi ise yüzde 41 seviyesinde. Hem Temu hem Hepsiburada’ya giren ziyaretçi erişimi yüzde 31 olurken, Amazon ile ortak erişim yüzde 25’te kalıyor.

Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!

featured temu
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
4 Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
5 Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Güncel Haberler
Influencer'lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Influencer’lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Haberler
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Sena Tufan
3 hafta önce
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Haberler
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
İrem Alimoğlu
23 Haziran 2025
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Haberler
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Haberler
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
İrem Alimoğlu
9 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.