
Telegram Business kullanıma açılıyor! | Son 24 saatin gündemi

Mesajlaşma uygulaması pazarında WhatsApp’ın en büyük rakibi Telegram, işletme tarafında önemli bir adım attı. Şirketten yapılan açıklamada, “Artık herkes Telegram hesabını bir işletme hesabına dönüştürebilir ve çalışma saatleri, konum, hızlı yanıtlar, otomatik mesajlar, özel giriş, sohbet botu desteği ve daha fazlası gibi iş özelliklerine erişebilir” denildi. Ayrıca Telegram uzun zamandır geliştiricilerin işletmeler tarafından yaygın olarak kullanılan güçlü botlar ve mini uygulamalar oluşturmasına da izin verdi.
Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde öne çıkan çalışmalar…

Otizmin varlığına dikkat çekmek için Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilen 2 Nisan “Dünya Otizm Farkındalık Günü” toplumsal bir bilinç yaratmak için markaların da iletişim çalışmalarında yer ediniyor. Otizm spektrum bozukluğu (OSB), son araştırmalara göre her 36 çocuktan 1’inde görülebiliyor olsa da bu konuda hala doğru bilinen yanlışlar çoğunlukta… Bu yıl “Dünya Otizm Farkındalık Günü”nde öne çıkan çalışmaları sizin için derledik…
Coca-Cola sokak sanatını iletişimine taşıdı!

Kuşkusuz tüm dünyada en geniş sınırlara ulaşmış Lovebrand’lerin başında geliyor Coca-Cola. Öyle ki bu sevgi Rio’dan Tokyo’ya dünyanın pek çok sokağında graffitilere ve sokak sanatına dönüşüyor. Bugüne dek pazarlama stratejileriyle hep ders niteliğinde işler ortaya koyan marka ise bu kez sokağın renklerini iletişimine taşıyor ve kimliğini yeniden inşa ediyor…
Anket şirketlerinin yerel seçim karnesi

Türkiye 31 Mart’ta yeni yerel yöneticilerini seçmek için sandık başına gitti. Seçimlerin henüz kesin olmayan sonuçlarına göre Cumhuriyet Halk Partisi 35, AK Parti 24, DEM Parti 10, Milliyetçi Hareket Partisi 8, Yeniden Refah Partisi 2, Büyük Birlik Partisi 1, İYİ Parti 1 ilin belediye başkanlığı kazandı. Seçim sonuçlarının ardından anket şirketlerinin bu süreçte nasıl bir sınav verdiği de merak edildi. İstanbul, Ankara ve İzmir’deki seçim sonuçları ile anket şirketlerinin seçim sürecindeki öngörüleri karşılaştırıldı. Anket şirketlerinin yerel seçim karnesi şöyle oldu…
adidas’tan formalara “44 numara” yasağı

Dünyaca ünlü spor giyim devi adidas, Nazi Almanyası dönemindeki Schutzstaffel (SS) ünitelerinin kullandığı sembolü anımsattığı gerekçesiyle, yeni Almanya Milli Futbol Takımı formalarına 44 numaranın basılmasını yasakladı. Söz konusu formalarla ilgili bu endişeyi ilk olarak tarihçi Michael König gündeme getirerek tasarımın “çok tartışmalı” olduğunu söyledi. Konu hakkında bir açıklama yapan adidas sözcüsü Oliver Brüggen ise, formada kullanılan sayı tasarımının bilinçli olarak Nazi sembollerine benzetildiği iddialarını yalanladı.