Tedarik zincirini değere dönüştürenler…
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan Türkiye’nin en büyük B2B zirvesi “B2B Marketing & Management Summit” bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla VakıfBank iş birliğiyle gerçekleştirilecek. 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de B2B dünyasının en iyilerini bir araya getirecek olan zirvede, sekiz ana başlıkta B2B sektöründeki son trendler ayrıntılarıyla paylaşılacak. Zirvenin ardından gerçekleştirilecek olan “B2B Excellence Awards”ta ise “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak.
Her alanda olduğu gibi B2B sektörlerde de son yıllarda şiddetli bir dönüşüm kasırgası hüküm sürüyor. B2B sektöründe yaşanan değişim ve dönüşüm bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla gerçekleşecek olan “B2B Marketing & Management Summit”te sekiz ana başlık altında ele alınacak. Ana destekçisi VakıfBank olan zirvede temsilcileri sahnede yer alacak kurumlar arasında Ticket Restaurant Edenred Türkiye, Divan, Avis Filo, İGA, Marketing House, Shell, Stellantis, ZER ve Vestel de bulunuyor….
Kapsamı ve metodolojisi Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma tarafından belirlenen “B2B Endeks”in sonuçları da zirvede katılımcılarla paylaşılacak.
Ana başlıkları arasında EX’ten değer zincirine, dijital dönüşümden kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişime B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin tüm gelişmeleri barındıran zirve, B2B alanındaki en başarılı isimleri sahnesinde ağırlayacak.
B2B markaların performansını değerlendiren oldukça kapsamlı bir araştırmanın sonuçlarının da açıklanacağı zirve sürecinde, Mekan Destekçisi Divan Kuruçeşme olan “B2B Excellence Awards” ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
Yılın en iyileri belirlenecek…
Türkiye temsili 2 bin 900 işletmeyle görüşülerek gerçekleştirilen kapsamlı bir araştırmaya dayanan ödüllendirme mekanizmasına Deloitte Türkiye de uzmanlığıyla katkıda bulunuyor. 20’yi aşkın kategoride gerçekleştirilen endeks kapsamında Kuantum Araştırma, “Mükemmel Marka Modeli” adı altında Bilinirlik Puanı, Müşteriye Verilen Önem, Tanıma ve Beğeni Puanı, Mevcutta Markanın Tercih Durumu olmak üzere dört ana başlık altında dokuz alt kriterde sorular sorarak değerlendirmeler yapıyor.
İlk kez 2020’de pandemi koşullarında hibrit olarak gerçekleştirilen “B2B Marketing & Management Summit” yeni dünyanın gereklerinin dikey alanda paylaşıldığı büyük bir buluşma ve bir öğreti platformu olarak konumlanıyor. Başlıca kazanımı B2B’de pazarlama, yönetim ve iletişim konularında yetkinlik edinme olan zirve aynı zamanda B2B dünyasının öncü paydaşlarıyla bilgi alışverişi yapma, zor sorulara cevap bulma imkanı sunuyor. B2B alanında yapılan en kapsamlı araştırmaya ait verilerin açıklanacağı zirve, başarılı markaların hikayelerini ilk ağızdan dinleme fırsatı sunuyor.
B2B MARKETING & MANAGEMENT SUMMIT’23’TE NELER KONUŞULACAK?
➞ EX
➞ Değer Zinciri
➞ Yurt Dışı Açılım
➞ Yurt İçi Açılım
➞ Dijital Dönüşüm
➞ İnovasyon
➞ Kurumsal Sürdürülebilirlik ve Yönetişim
➞ B2B’de Dönüşen Sektörler
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…
B2B Marketing & Management Summit’23’ün “Ana Destekçisi” belli oldu…
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit, VakıfBank iş birliğiyle gerçekleştirilecek. Bu yıl 3. kez 9 Şubat Perşembe günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek olan zirvede sekiz ana başlıkta B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin güncel gelişmeler ayrıntılarıyla paylaşılacak…