26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Team Kotler Impact Türkiye ve yazarları Türk iş dünyasına ilham vermeye hazırlanıyor!
Haberler

Team Kotler Impact Türkiye ve yazarları Türk iş dünyasına ilham vermeye hazırlanıyor!

Sena Tufan
30 Ekim 2024
2 dk okuma

Marketing Türkiye’nin stratejik medya partnerliğini üstlendiği, Kotler Impact’in “Essentials of Modern Marketing” adlı kitap serisinin Türkiye Edition’ı okurlarıyla buluşmaya hazırlanıyor.

“Modern Pazarlamanın Babası” olarak bilinen Philip Kotler, Kotler Impact ve OSTİM Üniversitesi Pazarlama Bölümü Başkanı Prof. Dr. Elif Akagün Ergin’in katkılarıyla pazarlama disiplininde bir kılavuz görevi görmesi amacıyla hazırlanan “Essentials of Modern Marketing” serisinin “Türkiye Edition”ı Türkiye merkezli şirketlerin case’lerini sayfalarına taşıyor.

Marketing Türkiye’nin stratejik medya partneri olduğu Essentials of Modern Marketing-Türkiye Edition’da okurlar, Türkiye’nin dinamik pazarında iz bırakan çığır açıcı şirketleri ve yenilikçi start-up’ları keşfedecek.

Türkiye’nin kurumsal pazar başarılarına adanmış dünyanın ilk pazarlama kitabı

Kotler Impact, uzun yıllardır pazarlama dünyasında bir yol gösterici oldu ve dönüştürücü çalışmalarıyla sayısız iş profesyonelini etkiledi. Essentials of Modern Marketing (EOMM) kitabının çeşitli ülkelerde, her bir ülkeden vaka çalışmalarıyla piyasaya sürülmesi, insanların pazarlamaya yaklaşımlarında devrim yarattı ve çevrelerindeki dünyaya bakış açılarını genişletti. EOMM Türkiye’nin de amacı, ülkenin iş gelişimini küresel bir aşamaya taşımak…

Merakla beklenen “Essentials of Modern Marketing-Türkiye Edition” 31 Ekim 2024 tarihinde okuyucusuyla buluşacak. Kitap, Türkiye’nin inovasyonuna yön veren dikkat çekici şirketlere ve start-up’lara benzersiz bir bakış açısı sunacak.

Çığır açan kitap, Türkiye’de Kotler Impact Türkiye Danışma Kurulu Başkanı Prof. Dr. Elif Akagün Ergin’in liderliğindeki Kotler Impact Ekibi’nin, EOMM Hollanda ve Polonya’yı hayata geçiren Mariusz Soltanifar’ın büyük desteğiyle gerçekleştirdiği iş birliğinin sonucu. Kotler’in mirasını gururla onurlandıran bu kitap, Türkiye’nin kurumsal pazar başarılarına adanmış dünyanın ilk pazarlama kitabı olma özelliğine de sahip. Kitap, canlı iş ortamlarını anlamak ve bu ortamda başarılı olmak isteyen herkes için vazgeçilmez bir rehber olma hedefiyle yola çıkıyor.

Kitap, Türkiye pazarı merceğinden modern pazarlama ve işletme büyümesine odaklanıyor ve yalnızca Türkiye’nin öncü şirketleri ve start-up’ları ile ilgili derinlemesine vaka çalışmaları, bu şirketlerin iş başarılarını, pazarlama inovasyonlarını ve liderlik yaklaşımlarını sistematik olarak inceliyor. Kitapta yer alan gerçek vakalar, okuyuculara Türkiye’deki işletmelerin dünya çapındaki rekabet ortamında zorlukları nasıl aştığı, fırsatları nasıl değerlendirdiği ve kalıcı başarıya nasıl ulaştıkları konusunda değerli bilgiler sunuyor.

2025’te okurlarla buluşacak

Dünyanın pek çok ülkesinde yayımlanan ve tanınan “Essentials of Modern Marketing-Türkiye Edition, 2025 yılında okurlarıyla buluşmak üzere hazır olacak. Ayrıca, Kotler’in 2031’deki 100. doğum gününü onurlandırmak üzere EOMM, dünya çapında 100 ülkede olacak. Dikkat çekici proje, her ülkede o ülkeden vaka çalışmaları içeren bir baskı yayınlamayı içeriyor. Her baskı, modern pazarlamayı ve bölgesel iş ortamlarını şekillendiren 20-30 etkili şirketi öne çıkaracak.

Bilgi ve becerilerini derinleştirmek isteyen okuyucular için paha biçilmez bir eğitim kaynağı olma özelliğine sahip bu kitap; Türkiye’deki kurumsal sektör ve işletme öğrencileri, özellikle de MBA öğrencileri, lisansüstü kurs katılımcıları ve yönetici eğitim atölyesi katılımcıları için hazırlandı.

Başarı öykülerini paylaşarak katkıda bulunan şirketlere en derin şükranlarımızı sunarız. Ayrıca direktörlerine, pazarlama müdürlerine ve işbirlikçilerine de bu kitabı oluşturdukları için teşekkür ediyoruz. Örnek olay incelemeleriniz, sürekli gelişen bir dünyada modern pazarlamayı yönlendirmek için değerli bir bilgi, ilham kaynağı ve parlak örneklerdir.

Team Kotler’den teşekkür…

“Bu kitaba katkılarından dolayı özellikle Doç. Dr. Handan Özdemir, Dr. Şirin Atakan Duman ve OSTİM Teknik Üniversitesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Seray Kağıtçı Candan’a bu kitaba yaptıkları önemli katkılardan dolayı teşekkür ederiz. Ayrıca, 31 Ekim 2024 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilecek Kitap Tanıtım Töreni’nin Onursal Ortağı Şişecam firmasına özellikle teşekkür etmek isteriz.

Medya ortaklarımıza ve Marketing Türkiye’ye özel olarak teşekkür etmek isteriz. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’e ve bu kitabın daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayan Duygu Su Ocakoğlu ve Banu Gökbaşak’a yürekten teşekkür ederiz. Desteğiniz bu projenin hayata geçirilmesinde gerçekten çok etkili oldu.”

Deneyimi “arzu” ile tasarlayanlar XCO’24’te buluşuyor!

Essentials of Modern Marketing—Türkiye Edition featured
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
4 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
5 Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Güncel Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
Haberler
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
Haberler
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Haberler
Bundle kullanıcıları Marketing Türkiye okumayı seviyor!
Sena Tufan
4 gün önce
Sektör iğneyi "önce kendine" mi batırsa?
Haberler
Sektör iğneyi “önce kendine” mi batırsa?
Ali SAYDAM
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.