![Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri... Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/Swatch-art-800x450.png)
Swatch’tan “giyilebilir” sanat eserleri…
“Swatch Art Journey” koleksiyonu için Museum of Modern Art (MoMA), Magritte, La Gallerie Degli Uffizi ve Louvre Abu Dhabi gibi ünlü müzelerle iş birliğine giden Swatch, saatlerini giyilebilir sanat eserlerine dönüştürdü…
Koleksiyonda Roy Lichtenstein’ın ikonik eseri “Girl” Swatch’un kadranında karşımıza çıkıyor. Kayışın arka yüzü ise sanatçının işlerinde sıklıkla görülen çizgi roman stiline nazire yapıyor.
![Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri... Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/image-77.png)
Koleksiyonun bir diğer parçasını ise Botticelli’nin The Birth of Venus ve the Allegory of Spring eserleri taşıyan saatler oluşturuyor.
![Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri... Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/image-78.png)
Koleksiyonun dikkat çeken diğer tasarımlarında ise René Magritte imzalı “The Son of Man” eseri ve “Bu bir pipo değildir” anlamına gelen “Ceci n’est pas une pipe” yazan “İmgelerin İhaneti” resmi var. .
![Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri... Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/image-79.png)
Hokusai Katsushika’nın yüzlerce yıla meydan okuyan eseri “The Great Wave off Kanagawa” ve Muhammad ibn Ahmad Al-Battûtî’nin usturlabı Swatch Art Journey’de buluşuyor ve iki dünyayı birleştiren bir saat ortaya çıkıyor…
![Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri... Swatch'tan "giyilebilir" sanat eserleri...](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/image-80.png)
İngiltere’de 16 Mart’ta online olarak satışa sunulacak olan “Swatch Art Journey” serisi Türkiye’de ise 13 Nisan’da satışta olacak…
Kaynak: DesignTaxi