28 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sustainable Coffee Corner
Haberler

Nespresso Professional’dan geleceği düşünen yenilikçi bir adım: “Sustainable Coffee Corner”

Gizem Yıldız
14 Aralık 2022
4 dk okuma

Nespresso Professional, kullanılan malzemelerden tüketilen enerjiye kadar her detayında sürdürülebilirlik olan Nespresso “Sustainable Coffee Corner”ini Türkiye’de ilk defa Nirvana Hotels Group’un iki otelinde hayata geçirdi. Marka projeye ağırlık vererek 2023 yılında 10 farklı noktada Nespresso severlerle buluşmayı hedefliyor.

Herkesin eşsiz bir fincan espresso hazırlayabilmesi fikrinden doğan Nespresso, bunu ev dışı tüketimlerde de Nespresso Professional ile pek çok iş yeri ve otellerde mümkün kılıyor. Marka şimdi de Türkiye’de bir ilke imza atarak Nespresso “Sustainable Coffee Corner”i hayata geçirdi. Sürdürebilir kaliteli kahve yolculuğunu en başından sonuna kadar desteklediğini anlatan bir kahve deneyim alanı tasarlayan Nespresso Professional, Türkiye’deki ilk “Sustainable Coffee Corner”ini Nirvana Hotel Group’un Nirvana Cosmopolitan ve Nirvana Dolce Vita otellerinde konumlandırdı.

Nespresso Professional'dan geleceği düşünen yenilikçi bir adım: "Sustainable Coffee Corner"

Nirvana Hotel Group içerisinde üçüncü bir otele daha bu kahve deneyinimini konumlandıracak olan marka, “Sustainable Coffee Corner”i 2023 yılında 10 farklı noktada Nespresso severlerle buluşturmayı planlıyor. Nespresso, ilerleyen dönemde çalıştığı otellerin birçoğunu aynı deneyim alanına kavuşturma hedefiyle, sunulan kahveleri konukların ihtiyaçlarına göre düzenleyip, kişiselleştirilmiş menüler oluşturuyor. Sadece birkaç dakika içinde kahve lezzetini özenle hazırlayarak bir üst seviyeye taşıdığı tarifleriyle de profesyonel müşterilerini destekliyor. Marka yaz sezonu için müşterilerine soğuk kahve tarifleri, kış sezonu otelleri için de sıcak tarifler sunuyor.

Nespresso Professional'dan geleceği düşünen yenilikçi bir adım: "Sustainable Coffee Corner"

Kendi enerjisini üretiyor

Üretiminden enerjisine ve tüm materyallerine kadar kahveseverlere farklı bir deneyim alanı sunan Nespresso “Sustainable Coffee Corner” kaynağı bilinen, çevre dostu ve geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak tasarlandı. Şık görünümünün yanı sıra üzerinde bulunan güneş panelleriyle yüzde 80 oranında kendi elektriğini üretebiliyor. Bu sayede de soğuk içecek dolabı, buz makinası, spotlar ve aydınlatma dışardan elektrik desteğine ihtiyaç duymuyor. Kendi kendine düşük seviyede geceleri de çalışmaya devam etmesi için gündüzleri de aküsünü tamamen doldurabiliyor. Nespresso’nun tüm kahve tariflerinin sunulduğu “Sustainable Coffee Corner”in, bulunduğu alana ve Nespresso Professional müşterilerinin ihtiyacına göre şekillendiriliyor ve farklı boyutlarda tasarlanabiliyor. Stant alanında kahvenin yanına eşlikçi tatların sunulabileceği bir bölüme de yer veriliyor. Nespresso kahve makinesi kullanımı, tarif hazırlama, kahve sunumuyla ilgili tüm eğitimler Nespresso Professional tarafından ilgili personellere sağlanıyor ve sertifika veriliyor.

Her yudumda mükemmel bir fincan kahve deneyimi

Nespresso, doğduğu yıl olan 1986’dan bu yana milyonlarca insanın espresso kahve içme şeklini yeniden tanımladı, devrim yarattı ve küresel kahve kültürüne yeni bir boyut kazandırdı. Marka o günden bugüne yenilikçiliği, sürdürülebilirliği ve öncü ruhu çalışmalarının merkezinde tutuyor. Ayrıca her adımında sürdürülebilirliği merkezinde tutarak tüketicilerin kendi değerleriyle örtüşen, çözüm odaklı markalar aradıklarından yola çıkarak hareket ediyor. Nespresso “Sustainable Coffee Corner”yla daha fazla noktada tüketicilerle bir araya gelip bilinirliğini artırmakla birlikte dikkatleri sürdürülebilirlik konusuna çekerek daha fazla farkındalık yaratmayı hedefliyor.

Nespresso tüketiciyle buluştuğu bu noktalarda da onları mükemmel bir fincan kahve deneyimi yaşatmak üzere bir yolculuğa çıkarıyor. Her fincanda uzmanlığını ve bitmeyen kahve sevgisini yansıtırken sürdürülebilirliğe ve kaliteye olan bağlılığını da gösteriyor. Kahvenin bugününe ve geleceğine sahip çıkarak müşterilerine kaliteli kahveyi sunmayı ilke edinen marka, bunu günlük rutini benzersiz bir deneyime dönüştürmek için kahve değer zinciri boyunca kaliteden taviz vermeyen bir tutku ve özenle yerine getiriyor.

Nespresso Professional'dan geleceği düşünen yenilikçi bir adım: "Sustainable Coffee Corner"

Sonsuz kez geri dönüştürülebiliyor

Sürdürülebilirliğin herkes için bir yaşam biçimi haline gelmesi için öncü adımlar atan Nespresso, kapsüllerin geri dönüştürülebilmesi konusunda müşterilerinin farkındalığını artırmaya yönelik çalışmalarını hızlandırıyor. 12 ay boyunca, özel kapsülleme teknolojisi sayesinde kavrulmuş kahvenin tazeliğini içerisinde tutabilen ve sonsuz kere geri dönüştürülebilen alüminyum kullanan markanın bugün dünyanın dört bir yanında, 100 binden fazla geri dönüştürme ünitesi bulunuyor. Alüminyum kapsüller, kahvelerin kalitesi ve tazeliğini oksijen, ışık ve nemden korurken sonsuz kez geri dönüştürülebilir olma avantajına da sahip olduğu için markanın sürdürülebilirlik prensibiyle de örtüşüyor.

Nespresso kahvenin gelecekte de var olabilmesi için çiftlikler ve bu alanları çevreleyen tabiatta sürdürülebilir uygulamaları yerleştirmek üzere AAA Sürdürülebilir Kalite™ Programı yoluyla 18 ülkede 140.000’den fazla çiftçiyle birlikte çalışıyor. 2003 yılında, Yağmur Ormanı İttifakı (Rainforest Alliance) adlı STK ile birlikte hayata geçirilen program sayesinde hasatlarda elde edilen mahsul ve kalitenin iyileştirilmesine yardımcı olurken sürdürülebilir yüksek kaliteli kahve kaynağı sağlayarak çiftçilerin geçim kaynaklarını iyileştiriyor.

Nespresso Professional'dan geleceği düşünen yenilikçi bir adım: "Sustainable Coffee Corner"

Nespresso, B Corp sertifikasyonunu almaya hak kazandı

Nespresso ayrıca bu sene, 1986 yılından bu yana kahve sektörü ve ötesinde yaptığı olumlu etkinin de bir göstergesi kabul ettiği B Corp sertifikasyonunu almaya hak kazandı. Böylece B Corp’un yüksek sosyal ve çevresel sorumluluk standartlarını karşılayarak amaca yönelik 4.900 işletmeden oluşan uluslararası topluluğun da bir parçası oldu. Katkıda bulunduğu temel unsurlar arasında, Yağmur Ormanı İttifakı ile birlikte tasarlanan Nespresso AAA Sürdürülebilir Kalite™ Programı yoluyla gerçekleştirilen eşsiz kahve satın alma yaklaşımı, Adil Ticaret Örgütü (Fairtrade) ile stratejik ortaklığı ve alüminyum kapsüller için yürütülen global geri dönüşüm programı da yer alıyor. B Corp sertifikası, Nespresso’nun sürdürülebilirlik, şeffaflık ve sorumlu ticaret konularına 30 yıldır gösterdiği bağlılığı yansıtırken, müşterilerine en sevdikleri kahve markasının ticari faaliyetlerini de doğru şekilde sürdürdüğünü de kanıtlıyor.

featured Nespresso Professional
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
3 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Güncel Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
Haberler
Sosyal medya kısıtlaması kaldırıldı
İrem Alimoğlu
21 Mart 2025
Reklam Kurulu’ndan ünlü giyim markalarına ceza yağdı
Haberler
Reklam Kurulu’ndan ünlü giyim markalarına ceza yağdı
Marketing Türkiye
21 Nisan 2025
Ramazan'da marketteki 39 üründen 30'unun fiyatı arttı!
Haberler
Ramazan’da marketteki 39 üründen 30’unun fiyatı arttı!
Sena Tufan
28 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.