17 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Suskunlar dizisi yayına girmeden dünyaya açılıyor

Marketing Türkiye
28 Şubat 2012
1 dk okuma

TİMS Productions’ın yeni dizisi Suskunlar, yayına girmek için geri sayıma başladı. Dünya satış haklarını alan Global Agency ise ilk kez Türkiye’de henüz yayınlanmamış bir diziyi 28 Şubat-1 Mart tarihleri arasında DISCOP İstanbul Televizyon Yayıncılığı Fuarı’nda tanıtmış olacak. 1001 Gece dizisini özellikle Ortadoğu ve Balkanlar’a satan ve fenomen haline gelmesinde önemli rol oynayan, sonrasında ise TİMS Production’un 2011 yılının en çok konuşulan dizisi ‘Muhteşem Yüzyıl’ı Dubai’den Rusya’ya 40 ülkeye satan Global Agency, 2012’de ise yine TİMS Production’ın yeni projesi ‘Suskunlar’ı, ‘Game of Silence’ ismiyle dünyaya açacak… Dört çocukluk arkadaşının tekrar bir araya gelmesiyle, geçmişlerini sorguladıkları bir intikam ve aşk hikâyesini konu alan, başrollerini Murat Yıldırım, Sarp Akkaya, Aslı Enver gibi sevilen isimlerin paylaştığı dizi Show TV’de 1 Mart’ta yayınlanmaya başlayacak. Konu ile ilgili olarak İzzet Pinto “TİMS Productions ile Muhteşem Yüzyıl ile başlayan iş birlikteliğimiz yeni dizileri ‘Suskunlar’ ile devam ediyor. Henüz yayınlanmamasına rağmen çok ses getireceğini düşündüğümüz, konusu ve başarılı oyuncuları ile dünyada da dikkat çekeceğine inandığımız Suskunlar’ı daha Türkiye’de yayına girmeden dünyaya açmanın heyecanını yaşıyoruz. Umarım diğer Muhteşem Yüzyıl, ‘1001 Gece’ dizileri gibi Suskunlar da dünya kanallarında çok izlenen, konuşulan ve fenomen haline gelen bir dizi olur.” dedi ve Türk dizileri için özellikle Ortadoğu ve Balkanlardan büyük talep olduğunu sözlerine ekledi. Dizinin yapımcısı TİMS Productions’ın kurucusu Timur Savcı ise “Muhteşem Yüzyıl’dan sonra yaptığımız iş bizim için çok önemliydi çünkü bir anlamda kendimizi aşmamız gerekiyordu. Biz yaptığımız her yeni işte dizi sektörünün çıtasını biraz daha yükseltmeye çalışıyoruz. Suskunlar’la da her yeni işimiz gibi, yenilikçi ve sinema ve televizyon sektöründe gelişmiş ülkelerdeki kalitenin de üzerinde bir iş çıkarmaya çalışıyoruz. Yaptığımız işe inanıyoruz.” dedi.

1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
4 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
5 Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Güncel Haberler
ChatGPT 18 yaşın altındaki kullanıcılara yeni kısıtlamalar uygulayacak
ChatGPT 18 yaşın altındaki kullanıcılara yeni kısıtlamalar uygulayacak
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Haberler
Polaroid’den “gerçek hayata” övgü
Sena Tufan
8 Temmuz 2025
Türkiye'de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Haberler
Türkiye’de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
İrem Alimoğlu
30 Temmuz 2025
Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Haberler
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
İrem Alimoğlu
24 Temmuz 2025
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.