27 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sürdürülebilir gelecek için atılan 600 bin "adım"
Haberler

Sürdürülebilir gelecek için atılan 600 bin “adım”

Nafizcan Önder
12 Mart 2024
3 dk okuma

Yapı Kredi’nin daha iyi bir gelecek için sürdürülebilirlik kültürünü ve bilincini yaygınlaştırmak adına hayata geçirdiği Sürdürülebilir Tercih Programı (Step) önemli bir kilometre taşını ardında bıraktı. Büyük bir ekosistem olarak tasarlanan Yapı Kredi Step’in üye sayısı 600 bini aştı!

“Bir tercih çok şey değiştirir” diyerek kullanıcıların sürdürülebilirlik dönüşümlerine rehberlik eden programda yaptıkları sürdürülebilir tercihlerle Step puan kazanan kullanıcılar, bu puanları Yapı Kredi Mobil üzerinden STK’ların Step’e özel hazırladığı projelere bağışlayabiliyor.

Step ile büyük bir kitleye öncülük eden Yapı Kredi, kullanıcılarını sürdürülebilir tercihlere yönlendirerek, yaşam pratiklerinde dönüşümü tetiklemeyi hedefliyor. Step çatısı altında yapılan çalışmalar ile bugüne kadar 20 binin üzerinde üye şehir kartlarına bakiye yüklerken, 8 binin üzerinde üye kazandığı Step puanlarla STK’lara bağış yaptı. Bununla birlikte bin 700’e yakın üye ise sürdürülebilir kaynak fonlarına yatırım yaparak Step puan kazandı. Ayrıca yüz binlerce Step üyesi ise dijital ekstre ve dijital slipe geçiş yaparak 30 milyondan fazla kâğıt tasarrufu sağladı. Böylece çevresel sürdürülebilirlik için önemli bir adım atan kullanıcılar hem binlerce ağacın kesilmesini önledi hem de STK’lara bağışa dönüşecek Step puan kazandı.

“Step ile sürdürülebilir dönüşüm için cesaret veriyoruz”

Sürdürülebilir gelecek için atılan 600 bin "adım"
Arda Öztaşkın
Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü

Dünya üzerinde büyük bir değişime ihtiyaç olduğunu bu değişimin de her bireyin küçük ama etkili adımlarıyla kolektif bir şekilde yaratacağı etkiden doğacağını söyleyen Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın, şöyle konuştu: “Sürdürülebilir dönüşüm için topluma ve kurumlara çok fazla iş düşüyor. Bununla birlikte bireysel sorumluluk almak ve doğru tercihlerle eyleme geçmek de bu dönüşümün en temel unsurlarından biri. Bu doğrultuda küçük de olsa daha iyi ve daha doğru olanı tercih etmek son derece kritik öneme sahip. Tam da bu noktada; büyük meseleler karşısında nasıl bir adım atacağını ve nereden başlayacağını bilmeyen, çözümü başka kişi ve kurumlardan bekleyenleri harekete geçmek için ikna etmek gerekiyor. Bu kapsamda Yapı Kredi Step’le toplum ve bireylerin ihtiyaçlarına paralel, sağlam temeller üzerine inşa edilen bir sürdürülebilirlik ekosistemi yaratmak için yola çıktık.

Sürdürülebilirlik konusunda sorumluluk almaya hazır ancak bu anlamda ne yapacağını bilmeyen büyük bir kitleye Yapı Kredi Step ile öncülük etmeye başladık. Sürdürülebilir tercihler noktasında müşterilerimizi farklı kanallarımız üzerinden bilgilendiriyor ve sürdürülebilir tercihler yapmanın aslında zannettikleri kadar zor olmadığını anlatıyoruz. Bu anlamda Yapı Kredi Step’in, özellikle dönüşüm konusunda tüm paydaşlarımızı aktif oyunculara çevirmekle ilgili çok önemli bir misyonu var. Sürdürülebilirlik bilincini ve kültürünü ileri taşımak amacıyla öncülüğünü yaptığımız Step ile ülkemize kalıcı, çözüm odaklı ve sürdürülebilir katkı sağlamak için önemli bir adım atıyoruz. Sürdürülebilirlik alanındaki tüm bu çabalarımızın altında, bugünden başlayarak geleceğe daha iyi bir dünya bırakma hayali yatıyor.”

“Yapı Kredi Step ile kullanıcılara rehberlik ediyoruz”

Büyük bir sürdürülebilirlik ekosistemini temsil eden Yapı Kredi Step’in, uzun dönemli bir sürdürülebilirlik vizyonunu da ortaya koyduğunu belirten Arda Öztaşkın, sözlerini: “Step’i, Yapı Kredi Mobil’e entegre ettiğimiz günden bugüne geniş bir kitleye ulaştık. Bu süreçte müşterilerimizin, sürdürülebilir bir dönüşüm için adım atmaya ne kadar hazır ve istekli olduğunu da gördük. Step’i kamuoyuyla tanıştırdığımız andan itibaren gelen olumlu geri dönüşler ve sürdürülebilirlik yönündeki tercihlerde ulaştığımız sayılar, Step’in önümüzdeki dönemde yaratacağı etki açısından bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Pek çok birey için dönüşümün adımlarını kolaylaştırarak farkındalık yaratmayı başardık. Önümüzdeki dönemde de sürdürülebilir dönüşüm konusunda büyük bir kitleye rehberlik etmek ve sürdürülebilir yolculuklarında tüm paydaşlarımızı desteklemek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz’’ cümleleriyle sonlandırıyor.

Arda Öztaşkın: “İklim Değil, İnsanlık Krizi”

Yapı Kredi Step
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
3 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Güncel Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Haberler
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Tote Bag'ler sanat eserine dönüştü...
Haberler
Tote Bag’ler sanat eserine dönüştü…
Sena Tufan
5 gün önce
Reklam Kurulu’ndan ünlü giyim markalarına ceza yağdı
Haberler
Reklam Kurulu’ndan ünlü giyim markalarına ceza yağdı
Marketing Türkiye
21 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Nafizcan Önder
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.