19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
25 Ağustos 2023
3 dk okuma
Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi

Roark Capital, Subway’i satın aldığını duyurdu. .

Subway ve Roark Capital satınalma bedelini açıklamadı ancak The Wall Street Journal firmanın nihai teklifinin yaklaşık 9,6 milyar dolar olduğunu belirtti. Aranan fiyat 10 milyar dolardı ve teklif veren diğer şirketler arasında TDR Capital ve Sycamore Partners da vardı.

Subway CEO’su John Chidsey Journal’a, Roark’un Subway’i portföyünde ayrı bir varlık olarak tutmayı planladığını söyledi.

1965 yılında Fred DeLuca ve Peter Buck tarafından kurulan Subway, Connecticut’taki tek bir sandviç dükkanından küresel bir restoran devine dönüşmüştü.

Gamescom’da “yaş lisansı” krizi…

Dünyanın en büyük oyun etkinliklerinden biri olan Gamescom, geride bıraktığımız gün Almanya’nın Köln şehrinde başladı. Hem tüm oyun dünyasını bir araya getiren hem de yeni oyunların oyunseverlerle buluşmasını sağlayan etkinlik, 27 Ağustos’a kadar sürecek.

Etkinlikte tüm dünyadan oyun geliştiricilerinin katıldığı gibi elbette ülkemizden de temsilciler stantlarını kurmuştu. Ancak Stratera Games Kurucusu Dora Özsoy’un sosyal medya paylaşımıyla birlikte etkinliğin Türkiye standı için büyük bir kriz yaşadığı öğrenildi.

Türkiye’den oyunlara yaş lisansı alınmamış.

Heyet gelip bütün ekranları, materyalleri kapattırmış.

Türkiye alanından oyunlar olarak, logolarımız hariç hiç bi şey gösteremiyoruz. pic.twitter.com/0JgbVFQDKh

— Dora Özsoy (@DoraOzsoy) August 24, 2023

Özsoy’un paylaşımına göre Türkiye’den oyunlar için yaş lisansı alınmaması nedeniyle etkinlik yetkilileri bütün ekranları ve materyalleri kapattırmış. Hal böyle olunca Türkiye’den etkinliğe katılan geliştiriciler, stantlarında oyunlarını göstermedi.

Özsoy X üzerinden yaptığı açıklamalarına konuya ilişkin olarak 1 ay öncesinde uyarıda bulunduğu WhatsApp mesajını da ekledi.

Google, Instagram’ın hikaye özelliğini arama sonuçlarına uyarlıyor

Bir Google kullanıcısı (@AssembleDebug) tesadüfen keşfettiği Google Hikaye özelliğine dair ekran görüntülerini X’te paylaştı. Son zamanlarda yaratıcılığın, görselleştirmenin ve etkileşimi artırmanın yollarını arayan Google, yeni özellikle birlikte kullanıcılarının hikaye benzeri bir formatta metin, resim veya çıkartma paylaşmalarına olanak sunacak.

Google seems to be working on adding a simple story publishing tool in the Google app.

I don't have much information about this, the only relevant and similar thing I could find was "Web Stories". #Google #Android pic.twitter.com/4PAWa2y4M5

— AssembleDebug (@AssembleDebug) August 21, 2023

Kullanıcılar Google uygulamasını varsayılan tarayıcısında görüntülerken yorum yapabilecek ve her yorum (denetleneceğini varsayıyoruz) herkes tarafından görülebilecek. Ayrıca, diğer kullanıcılar tarafından bırakılan notu beğenme veya kalp atma seçeneği de olacak; profil fotoğrafı ve isim gibi bilgiler de ziyaretçiler tarafından görülebilecek.

Bununla birlikte söz konusu özellik Arama’da görünen her sayfada, özellikle de tıbbi bilgiler içeren, pornografik veya şiddet içerikli sayfalarda kullanılamayacak.

Kaynak: Android Police

C Level Club GalataportBizTalks serisinin odağında “insan” var

Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi

Pazarlama profesyonellerini farklı konseptlerle bir araya getiren C Level Club x GalataportBizTalks serisinin beşinci buluşmasına D&R ev sahipliği yaptı. Buluşmanın gündeminde biyolog ve sinirbilim uzmanı Sinan Canan’ın son kitabı “IFA: İnsanın Fabrika Ayarları” vardı. Canan, pazarlama sektörünü “Konu insan iken, bilim de bu kadar açık ve net bir araçken bu kadar anlaşmazlık nereden geliyor?” sorusunu anlamlandırma yolculuğuna davet etti.

Kadınlar indirim marketlerini yakın takibe aldı

Subway 9,6 milyar dolara satıldı | Son 24 saatin gündemi

Enflasyonist ortamın tüm kategorilerde satın alma tercihlerini ve tasarruf alışkanlıklarını değiştirmesi sürpriz değil elbette… Ancak söz konusu mutfak alışverişi olduğunda enflasyonun etkisi daha da artıyor, sofraların tadı kaçıyor… Kemerler sıkıldıkça öğün sayısı da yemeğin tabaklardaki hacmi de sofraların rengi de değişiyor… Tüm bu değişimin net bir fotoğrafını çekiyor Marketing Türkiye adına YouGov’un gerçekleştirdiği “Enflasyonun Mutfak Alışverişine Etkileri” araştırması. Çalışmanın sonuçları özellikle kadınların fiyatları karşılaştırarak en ucuzu bulmaya ayırdığı eforun arttığını alışveriş listelerinin private label ürünlerinin hakimiyetine girdiğini gösteriyor.

featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Haberler
Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Nafizcan Önder
7 Eylül 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.